Gå til innhold

ANG. HIKKING.. NOEN ANDRE ? : )

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

TROR kansje jeg har merket hikking.. men er veldig usikker.. jeg har kjent disse rytmiske dunkene.. de minner litt om spark.. men er ikke like.. så kommer de på samme plass, flere ganger.. ofte med lite mellomrom... :) men de varer ikke stort lenge da.. merker kansje 8-9 dunk.. så er det over... er dette hikking...? :)

Kjennes anderledes ut enn sparking.. for de kommer liksom så ..."regelmessig" etter hverandre .. heh.. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert hikking du har kjent, ja:o) Snuppa i magen hikker også endel - storebror hikket myyyye da han var i magen - mange okmganger om dagen...stakkar, må ha vært ubehagelig for ham;o)

Babyen hikker pga de gulper i seg fostervann - så det er visstnok bare et positivt tegn - det betyr at de drikker mye fostervann:o)

Skrevet

ååå.så gøy :D:D har kjent dette en del ganger :D:D:D men vært så usikker.. for jeg har følt mange snakker om at det varer så lenge.. dette har det ikke gjort i mitt tilfelle!

Åååh.. så gla jeg ble nå hihi :D:D

Skrevet

jeg lurer på om jeg også har kjent hikking. kommer noen litt rytmiske dunk. nesten som spark. bare at jeg ikke klarer å sette fingeren på hvor det kommer fra for jeg kjenner det i nesten hele magen. tror dere det er hikking? er 25+2

Skrevet

Om du kjenner rytmiske dunk så bruker det som regel å være hikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...