rødhette* Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Av alle tingene du handlet inn til babyen (ikke klær), hva er det du er mest fornøyd med av kjøpene? Hva kunne du unnvært?
selfangerkjerringa Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Mest fornøyd: Bilstol med base! GENIAL oppfinnelse!!!! Minst fornøyd: lekegrind. Ble aldri brukt, kommer neppe til å bli brukt denne gangen heller. Jenta mi hatet synet av den.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Bestekjøp: tepper !! myke flezze tepper i alle farger som har blitt brukt hver dag fra fødselen til nå..6mnd...
Linda og lille Oskar Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 mm..vippestolen og babygymmen kansje...
Gjest Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Mest fornøyd : Lekegrinda,senga og bilstolen Kunne unvært : Vogna og stellebordet.Han har vokst seg ut av stellebordet (ikea sitt lille) og vogna -ja den er bare irriterende hele tiden.Angrer på at jeg ikke kjøpte en annen.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Forresten : Kunne unvært voksi posen også.Den irriterer meg grønn.Den er stor, kludrete,og tyter ut av vognbagen som tydeligvis er for liten (drittvogn) hehe- Og så er det jo alt for varmt klima her på vestlandet til sånne polar poser.hehe.passet bedre i nord norge der jeg opprinnelig kommer fra. Nå bruker vi tynn vogndyne i stedet.mye bedre
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Vogna uten tvil,den er jeg uten tvil glad i Senga er jeg ikke så fornøyd med som jeg trodde jeg skulle bli,men vi får se,kanskje den tar seg opp litt når poden vokser til.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 beste kjøpet: leke grind.Han storkoser seg i den,gå bilen,leketeppe,babycall.
j@mmen Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Mest fornøyd med bilsete med base. minst fornøyd med bæreselen til baby bjørn.
Vildur Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Beste kjøp: lammeskinnet fra Nøstebarn Dummeste kjøp: Babybjørn bæresele
Bea-79 Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Mest fornøyd med slynga og babysense! Kunne ikke vært uten!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #13 Skrevet 19. april 2007 Betse kjøpet må være stellematten til gulvet...lå alltid naken på den mens jeg dusja. Nå som hun kryper av bruker vi den hver gang hun bader... kunne ikke vært foruten. Lekegrinden blir nesten ikke brukt i stuen, men grei plass å samle alle lekene når jeg rydder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå