Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Svigers har kontakt med eksen til kjæresten min. Jeg synes ikke det gjør noe at de har kontakt, men jeg synes det er litt teit at svigermor holder det "hemmelig" for meg, men forteller sønnen min om eksen når ikke jeg er der. I begynnelsen fortalte ikke han meg heller om at de gjorde det. Det viser seg at denne eksen holder kontakt med flere familiemedlemmer (som jeg ikke engang har møtt), og svigermor mener visstnok at hun ikke er kommet over kjæresten min enda. Jeg synes bare det virker helt merkelig, hele greia. Andre som har opplevd noe lignende?
Anne-B. Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Syns at når kjæresten din har gjort det slutt med henne, så skal de også gjøre det, med mindre det er barn inne i bildet. Den relasjonen er brutt! Ferdig med det.. Mora mi hadde litt kontakt med eksen min etter at det blei slutt, fordi hun var litt redd for hvordan det skulle gå med ham, sa jeg, men jeg ba henne om å la være, han er en voksen mann og må da kunne ta vare på seg sjøl. Jeg syntes ikke noe om at hun hadde det, så da ba jeg henne om å respektere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå