Gå til innhold

kan man ha rier uten å kjenne dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste igår om en her inne som tok sparketest. de sa til henne at hun hadde kraftige rier, men hun kjendte dem ikke selv.. er d mulig asså?

må rier vere helt etter klokka? viss det er 20 min mellom 2 av riene, MÅ det vere det mellom resten og? eller kan det vere 25 mellom noen, og 20 mellom noen? rart sp.mål dette... jaja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rier uten å kjenne dem?!? Tror jeg ingenting på!!

Skrevet

Når jeg skulle ha 1.mann, merka jeg ikke så mye til åpningsriene. Jeg kom faktisk inn på sykehuset med 7 cm åpning, uten å ha vondt. Grunnen til at vi dro på sykehuset, var at vannet gikk. Så JA, jeg tror det er mulig. Men pressriene derimot _ DE KJENTE JEG J..... GODT!

Skrevet

Da jeg fødte dattera mi for tre år siden våkna jeg på natta , 02.25, av at vannet gikk. Ca ti på 3 fikk jeg pressrier, og kl 03.00 ble hun født på sofaen hjemme! Det hele tok ca 35 minutter! Fikk ikke noe som helst forvarsel på fødsel...men hadde jo full åpning og alt.

Dette var min andre fødsel. Har en sønn på 5 år som er født "vanlig" på sykehus. Da lå jeg i ca 3t med rier som KJENTES!

Skrevet

Med første mann var jeg på sjekk ei uke før jeg fikk han, hadde da på meg registreringsbelte og de var helt forundra over at jeg ikke kjente noe.. Ei uke etterpå gikk vannet, riene begynte etter 2timer og kan ikke si jeg kjente de såååå veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...