Gå til innhold

Er det mange her under 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skal gifte seg i år eller til neste år?

Hadde vært morsomt å kunne snakke sammen om planlegging og forberedelser med nån på min egen alder.

Jeg er 19 år og samboeren min er 21. Vi er 20 og 22 når vi gifter oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 22 og min forlovede er 28 vi gifter oss 7 juni neste år

Skrevet

Jeg er 22, og samboeren nesten 28 når vi gifter oss 21. juli i år :)

Skrevet

25 her og jeg gifter meg 28 juli med min kjære på 32 år. Endelig er vi godt i gang med forbredelsene....men nervene kommer og går hele tiden....er litt stressa altså!!!

Skrevet

jeg er 23 og sambo 25. samme alder da vi gifter oss=)

Skrevet

Så koselig at det er en del unge her. Ikke så unge som meg da men.. Noen som har fått reaksjoner fra foreldre, venner eller andre for at dere er så unge når dere gifter dere?

Skrevet

Jeg er 24 og samboer 26 når vi gifter oss 30.08.08

Skrevet

jeg er 24 og sambo 26 også den alderen da vi gifter oss :)

Skrevet

Jeg er 21 og sambo 27:) Vi gifter oss 7.juli!!

Skrevet

Jeg er 21, snart :) (5mai) Å min kjære er 22 :) Vi gifter oss 23.juni

Skrevet

jeg har ikke fått noen reaksjon fra folk jeg kjenner. bare koselige komentarer om det. jeg blir 24 et par mnd etter bryllupet. syntes kansje jeg ikke er SÅ ung fordi jeg gifter meg. vært sammen med sambo siden jeg var 16 så er blitt noen år nå=) bodd sammen noen år og har en liten tass. så ser ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det. jeg har ikke tenkt med noe sted. hehe. familien har nok gått å ventet på dette en stund. så det kom nok ikke som en overraskelse..=)tihi

Skrevet

Jeg er blir 23 i år, samboer blir 24. Gifter oss 9 august neste år. Her har vel de fleste gått rundt å mast om når vi skal gifte oss. i september har vi vært sammen i 5 år og har 2 barn, 1 på snart 2 år og 1 på 7 mnd. Har vært forlovet i snart 4 år. På tide nå!

Skrevet

Vi er 20, og 21 (begge 86 mod), og skal gifte oss neste år=)

Skrevet

VI har nettopp fylt 24 år begge to... og vi skal gifte oss den 31 des i år :)

Skrevet

Jeg er 23, han 27, vi skal gifte oss den 29. juni i år :) Det blir stas det!

Skrevet

Vi er 21 og 23 nå, venter vårt første barn og gifter oss vel om 1-2 år tenker jeg. Skal forlove oss snart:)

Skrevet

kom ut litt feil: tror vi skal forlove oss om ikke lenge:P Vet jo ikke helt hva han har tenkt til, men siden vi venter barn og han ønsker å være gift om ikke lenge regner jeg med at vi forlover oss om ikke lenge også gift om maks 2 år!

Skrevet

Jege r 24, og den kommende mannen min 31. Vi har en datter på 3 mnd, og gifter oss 16.juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...