Mamsen86 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 .. og det står 11 320 ,- på kontoen min.. (Etterbetalt litt cash fra sosialkontoret) så nå skal jeg hoppe i dusjen, sminke meg litt og pile nedover mot byen. Shopping - here I come! Vesla trenger noen nye bodyer (hun vokser jo i rekordfart her) og mama trenger en ny bukse eller to! Prekast!
unnl Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 De har kommet inn her og... Og går ut igjen like fort... har lagt inn alle regninger til den 20., så da forsvinner nok pengene fort i morgen tidlig ja:/
WP-TLogPeanut Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Håper du koser deg i byen Mami Håper og håper de har fått i orden min søknad og ... venter spent ja!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 kanskje litt rart spørsmål dette her mami: hva slags bukse hadde du på deg på hjemmesiden din under "grønland by dag", den lyse? var så fin synes jeg:)
Mamsen86 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2007 Whii, det ble nye klær på meg i dag, ja! Dæven, det er mye fint på den nye butikken; Gina Tricot (tror jeg den heter) , og til en billig pæng! =) Helt konge, nå er mor glad vett! Og vesla fikk en del nye klær å.. Ære være rabattene på Cubus! Ehm.. Jeg har på meg en Lee bukse den dagen, egentlig en gammel bukse - som REVNET i rompa samme dagen, thank you very much! Så thats why mama trengte ny bukse, hehe!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 hehe, takk for svar. sliter litt med håndtakene etter fødsel og er på utkikk etter bukser som ikke sitter alt for stramt i livet.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 jeg har 11000 på kontoen min hver mnd jeg! trenger heldigvis ikke sosialen, haha! Takket være jobben min kan jeg forsørge oss! tapere!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Hehe... OS får man ikke av sosialen heller da! Og du , skryter du av en lønn på 11 000 ?? Hah!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 hehe, nei det var ikke mye å skryte av. er jo mistelønn det vennen min;) tror heller vi retter taperen mot deg!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 He he, jeg har utbetalt 13000 i lønn hver mnd, etter skatt, og det er på red stilling - så anonym, hvis du skal skryte av det så skaff deg en bedre jobb.... Det er TRANGT å leve på bare os med de bolig- og strømprisene som eksisterer i dag!!!! Så mami, bare nyt den nye buksa, deilig å kunne unne seg selv en liten ting innimellom også ;-)
Mamsen86 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2007 Jajaja, jeg nyter de nye klærne mine med jævlig god samvittighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå