ava* Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 kommer de ofte i par? Altså at babyene for to nesten på samme tid? tulla her fikk en igår, men er veldig grinete idag og jeg lurer nå på om det er en til på vei?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 her i huset kom det to samtidig den første gangen.andre gangen kom det 4 nesten samtidig!
mamma0306 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Det ser ut til at de kommer i par, ja... Vesla mi fikk først en tann, men var fortsatt grinete på dagtid. Hadde en forferdelig natt i natt, men skriking i tre timer, før vi fik roet henne. Men sannelig var det ikke en tann til der, da vi våknet i morges. Men har dere noen råd mot smertene? Dentinox hjelper bare en liten stund... Brukte paracet stikkpille i natt, men føler ikke at jeg kan gjøre det hele tiden... Blir så lei meg når hun har det så vondt, og jeg ikke klarer å hjelpe...
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Her kom de to første nede nesten samtidig, bare en dag mellom de. Så nå venter vi på at de to opp skal komme også, men regner med at det vil gå noen mnd før de dukker opp.. Her kom de heldigvis noe lunde greit opp, han var bare litt mer våken om natten, men gråt ikke.. Så jeg har desverre ikke noen gode råd å komme med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå