Cybermom♥ Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Vet det var noen som skrev inn om dette for ikke så lenge siden, men gidder ikke lete etter tråden... Er det ok å ta solarium når man er gravid? Gjorde noen ganger sist, men vet ikke egentlig om det er ok...
@nne p@ l@nne Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Det står i hvert fall det her på Bim at det er i orden. Men man må passe på at en ikke blir for varm. P.s hvis mann har litt gravide skavanker som Bk eller vond rykk kan det anagelig være litt ubehaglig.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Leste her inne at man skal være forsiktig med å sole ansiktet. Pga hormonelle forandringer blir man lettere skjoldete.. Så ja du kan sole deg, men vær forsiktig..
*RutIetutt* Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Går helt fint å sole seg - så lenge du ikke blir overopphetet....har du begynt å få stor mage kan det være litt ubehagelig å ligge flatt - blir lett svimmel og uvel. Jeg tok solarium på mandag....deilig med litt farge på den bleikfeite kroppen, he he;o) Men med bl og stor mage var det ikke så behagelig, nei....måtte passe på å ligge litt skjevt så jeg ikke skulle bli så svimmel og uvel...
Trønderjente82 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Du får jo solarium som du kan stå i hvis det blir ubehagelig å ligge også. Jeg har tatt solarium ett par ganger, men tar ikke så lenge i gangen jeg da enda jeg blir lett brun og aldri brent.
Cybermom♥ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2007 Jeg var å tok solarium i dag. 15 minutter. Tenkte det var kort tid. Husker før i tiden lå jeg 30 min, men sengene har vel blitt mer effektive. Må si at disse sengene ikke akkurat er laget for mennesker av litt størrelse. Hadde problemer med både å komme meg inn og ut... Ellers gikk det ok. Har bl, så det var vondt når jeg reiste meg igjen, men herregud så godt det var. Fint å få litt farge til sommeren kommer. 15 min i uken skal jeg klare.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Kan bli fortere brun når en er gravid, men sol er bare bra
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 ang pigmentflekker...er det lett og fa dette i hele svangerskapet eller er det en spes tidsperiode man ma vere ekstra forsiktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå