Gå til innhold

Det er mange desember babyer...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg telte over terminlisten som ligger inne på profilen min, og da kom jeg til 81,enda så er det flere vet jeg,for det var noen som ikke sto på listen så jeg. Mange som får verdens beste julegave tydeligvis!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk er ikke så veldig glad over at jeg skal ha i desember men vener vel til tanken... Tenker på det når babyn blir stor og skal ha lappen og inn på utesteder da blir det sikkert mye klaging... Men det får vi ta når det kommer... Men sefolgelig så gleder jeg meg også da til den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte sånn som deg før jeg også,hadde egentlig termin 22 august,men mistet i februar. Må likevel innrømme at jeg håpet det ikke ble desemberbaby likevel,men det ble det. Nå synes jeg det ikke har noe å si og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig mange som får julebabyer:) Mange som har kose seg litt ekstra i mars;) Kanskje dårlig vær, hehe! (I Tromsø iallefall) Glede meg bare så vanvittig masse, å fundere på korsn de her dagan kan gå så tregt no, når dagan ellers bare spring avgårde. Har bestemt meg for at eg bare skal kose meg med graviditeten maks. Glede meg til eg kan kjøpe litt mammaklær å gå å strutte med kul på magen:)

 

Lykke til alle småmammaer der ute, og nyt den deilig følelsen av å bære på en liten spire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember baby er bra synes jeg, jeg er selv født i desember og veldig fornøyd med det! Veldig enig med de som synes at tiden går seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...