Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Leste i en bok at kynnere visstnok ikke skulle gjøre vondt..stemmer dette? For når jeg stresser litt eller går turer så får jeg sinnsykt vondt i magen, nesten litt "hold-aktig" bare at det er over hele magen eller langt nede mot skrittet. Trodde dette var kynnere..noen som vet?
_Mita_<3 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Det er veldig opp og ned fra person til person tror jeg.. de fleste syntes ikke de gjr vodnt..jeg syntes kynnere gjør litt vondt.. hvretfall når de tar sikkelig tak.. men kan hende du også bare strekker deg da.. hadde en periode for noen uker siden jeg strakk meg veeeldig og hadde driiit vondt på først høyre side så venstre side..klarte ikke snu meg el bevege på meg.. og det var ikke kynnere men at jeg strakk meg.. men jo.. jeg syntes kynnere kan være litt vondt..
Mia_I Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Når jeg får kynnere, så strammer det i hele magen, Ikke vondt, men ganske ubehagelig - må liksom krøke meg litt sammen. i tillegg får jeg mye lettere hold nå - ifølge jordmor er dette vanlig hold i siden, men kraftigere fordi det er så mye som "skjer" og mye blod i/rundt magen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå