Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Husker ikke hva de sa....og hva jeg gjorde sist. Så om noen kan gi meg et svar? Restene av navlestrengen datt av i går, navlen vesker fortsatt litt....men jeg hadde tenkt å bade han. Er det greit? Eller skal man da vente til navelen er helt grodd?
En liten mamma Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jada, du kan godt bade småtten! Vi har badet Hedda 3 ganger i uka siden fødsel, selv da navlestumpen var på. Fikk beskjed på sykehuset at vi kunne bade henne så ofte vi ønsket!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Takk for raskt svar, da setter vi i gang her=) Fint navn på datteren din=) Min eldste heter dt samme!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 hehe, skulle til å spørre om det var forskjell på by og land der også;P jeg tror man kan vaske begge:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 vi badet,men lot være å ha vann over navlen til den var grodd helt igjen.
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Man skal helst ikke få vann inn på navlen hvis den væsker, men det går vel an å bade litt forsiktig. Vi måtte på HS å få sånn middel på navlen til bebisen for at den skulle slutte å væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå