Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Snakket med en venninne, og hun sa at hun hadde sovet med tisselaken mot slutten i tilfelle vannet skulle gå... Det er sikkert ikke dumt, men er det nødvendig å investere i dette når de fleste fødsler starter med rier?
Makka Pakka Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Nei jeg gjør ikke det. Men i går nevnte jeg for samboeren min at vannet faktisk kan gå i senga og da ble han nervøs!! Sist jeg fødte gikk vannet på badet, satser på at jeg rekker å komme meg på bena denne gangen også. Jeg sover dårlig med bekkenløsining og greier, orker ikke et tisselaken som skal ligge der å lage mer krøll og vanskeligheter for meg når jeg skal snu meg o.l.
MTMT Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Hmmm... Jeg har ikke kjøpt det nei. Men min forrige fødsel startet faktisk med at vannet gikk, men det skjedde akkurat idet jeg reiste meg fra senga! men kanskje ikke en dum ide... litt kjipt viss alt fosser ut på madrassen lixom.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Det er visst ikke alltid det lukter så godt, og mye styr å rense madrassen etc... Kanskje ikke så dumt allikevel.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg prøvde, men måtte gi opp fordi det ble så klamt.... Men så har vi tisselaken fra før da, som vi har brukt under overmadrassen til storebror når han var liten. Da unngår man lekkasjer, gulp, oppkast o.l på madrassen. Overmadrassen er raskere å få vasket.
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Har en ekstra dyne under meg jeg for at det skal bli mykere å ligge, satser på at skulle vannet gå så rekker det ikke å trekke gjennom dyna og ned i madrassen før jeg er våken og får ordnet med det. Men er ikke så bekymmra for vannet da siden jeg regner med å ta KS/settes igang en god stund før.
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Jeg gjoer det ja. kjedelig aa faa fostervann i ei raadyr seng, saa da syns jeg det er greit aa gjoere det. jeg betalte 50 kroner for en meter med kladd under meg, saa syns det er en liten pris i forhold til rensing etc.... Jeg har ligget paa det i 10 dager naa og jeg syns ikke det er klamt aa ligge paa....kjennes helt fint det. har det jo under lakenet da, saa det har ikke kroellet seg eller kjentes ubehagelig i det hele tatt.
Regnbuemor til 2 Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Vi har så elendige madrasser. Gamle og blæ, så jeg skal IKKE ha tisselaken. Sikkert lurt da. Men jeg for min del ser mitt snitt til å få meg nye madrasser, så her må gjerne vannet gå i senga...*håpe,håpe*...
Gjest Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 De selger noe de kaller kladder på apoteket, billige og slett ikke klamme når de er under lakenet. Jeg har tempur- seng til over 30 000,- og den er ødelagt hvis vannet går i den ( kan ikke renses) så gjett om jeg har tisselaken i senga ja!
77modell Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Jeg har det SNART! Har 9 uker igejn men jeg skal vær sikker. Har hatt vannavgang i senga begge gangene før. Dessuten ny seng til 20 000 å den er jeg tenkt å beholde!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Jeg håper på at vannet skal gå i madrassen, slik at jeg da kan få ny overmadrass! (men mest sannsynlig så kommer jo ikke vannet til å gå før etter at riene har satt i...) )
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Som du sier, det er sjelden at vannet er første tegn på fødsel. Jeg ville ikke bekymret meg for det, og skulle det allikevel skje så er det jo ingen krise...kan alltids rense madrassen..
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. april 2007 #13 Skrevet 19. april 2007 jeg skal kjøpe en sånn kladd å sove på.. senga er temmelig ny og kosta en del. Sambo skal få slippe det stresset med å få rensa en madrass..som man aldri er sikker på kommer til å bli like bra etter rensing.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. april 2007 #14 Skrevet 19. april 2007 Jeg kommer til å ha tisselaken i senga. har alt for dyr seng til å ødelegge den... selv om jeg har en mann som jobber på Skeidar. =O) Tisse laken kommer jeg jo til å ha i senga til nurket når han kommer oxo så bare til å bruke det til han når jeg er ferdig... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå