Myrnia 4barnsmamma Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jenta mi ligger i seteleie... jeg er i uke 32! Jordmor sier at jeg ikke skal bekymre meg for mye enda siden jeg er 4 gangs fødende -- men jeg må si jeg HÅPER hun snur seg!!!!
Barn nr.4 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jepp! er iuke 32, også jente i seteleie. Legen sa at den trenger ikke å ha snudd seg før i uke 36..Det er jo enda 4 uker til..Jeg er også 4.gangs!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Enig med jordmorren din jeg. Min lille tass snur seg fortsatt helt rundt inne der noen dager så han har ikke lagt seg til enda. Sist gang lå småen i tverrleie i uke 35 og uke 36 med stumpen på skrått nedover og først i uke 37 lå han rett vei igjen, altså med hode ned. De har jo god plass inni der når man er fleregangs vet du :-)
2blånisser Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Her lå han i hodeleie til uke 34. Da snudde han seg i seteleie. Uke 37 hadde han helldigvis snudd seg i hodeleie igjen. Det finnes noen "kjerringråd" på øvelser/stillinger du kan bruke for å prøve å få babyen til nå snu seg. F.eks stå på alle fire( knærne og albuene) og vugge litt frem og tilbake, i ca 10 min, 3 ganger daglig. Hvis du leser på seteleiedebatten får du kanskje noen tips. Lykke til, babyen din har enda god tid på å snu seg!
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Takk for trøstende ord :0) Ja det er vel absolutt ingen grunn til panikk -god tid på å snu seg riktig veg ---- leste her inne om en veldig kjapp og grei setefødsel også ... Veslejenta mi på 5 sier at : "du skjønner vel at babyen ikke vil henge opp ned vel mamma?!?!?" Mulig det :0))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå