Gå til innhold

if i had a million dollars...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst til å handle på ellos..men har jo ikke penger å bruke av.... snufs...=( Er så masse fint til gullet mitt der,og ikke minst meg selv.... janei,får bare glemme nye sommerklær da... sukk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn si bitch otilie79;)
Skrevet

Kan du ikke bruke sånn månedsregning da? Så betaler du litt og litt etterhvert:)

Skrevet

hm...ja,kanskje det...:-D takk for tipset,bitch;)=p hihi (du er ikke ei bitch sånn sett da,det står bare i nicket..så ikke misforstå:P)

Skrevet

Om du ikke har råd til ellos klær så må du handle sommer klær til barnet ditt på sparkjøp!! mye søtt til spess jenter der...og VELDIG billig!

Og du...fretex...jeg har funnet masse nydelig klær der, du kan ikke se de er brukt engang...mange dyre klær også, til sånn 20-30 kroner!!!

Veldig lurt hvis du har lite penger:-)

Gjest Bjørn si bitch otilie79;)
Skrevet

Hehe:) Er nok ikke så bitcy som jeg ønsker å være:) Er mere sånn bitch som sier at nei nå må du holde deg litt hjemme og ikke bare være ute og ralle med kompiser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...