Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 jeg har så lyst til å handle på ellos..men har jo ikke penger å bruke av.... snufs...=( Er så masse fint til gullet mitt der,og ikke minst meg selv.... janei,får bare glemme nye sommerklær da... sukk...
Gjest Bjørn si bitch otilie79;) Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Kan du ikke bruke sånn månedsregning da? Så betaler du litt og litt etterhvert:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 hm...ja,kanskje det...:-D takk for tipset,bitch;)=p hihi (du er ikke ei bitch sånn sett da,det står bare i nicket..så ikke misforstå)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Om du ikke har råd til ellos klær så må du handle sommer klær til barnet ditt på sparkjøp!! mye søtt til spess jenter der...og VELDIG billig! Og du...fretex...jeg har funnet masse nydelig klær der, du kan ikke se de er brukt engang...mange dyre klær også, til sånn 20-30 kroner!!! Veldig lurt hvis du har lite penger:-)
Gjest Bjørn si bitch otilie79;) Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Hehe:) Er nok ikke så bitcy som jeg ønsker å være:) Er mere sånn bitch som sier at nei nå må du holde deg litt hjemme og ikke bare være ute og ralle med kompiser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå