Gå til innhold

kaster opp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 mnd får gråt 2x per dag har hatt feber og er forkjølet. Hun virker sulten, men når maten kommer i munnen, brekker hun seg og som regel endre det med at hun kaster opp. Jeg gir henne små små skjeer av gangen, da går det greit. Varierer grøten, men jeg har ikke så mange alternativer siden hun ikke vil ha MME om dagen heller.

Noen som har hatt det på samme måte? Når kan jeg forvente at det går over? Hun er jo sulten virker ikke kvalm og har heller ikke diare. Hun har ikke fått tenner ennå.

noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også en sånn periode for noen måneder siden. Hun virket i fin form, var litt snørrete og hostet litt, men ingen feber eller dårlig allemnntilstand. Men så snart maten kom inn i munne brekte hun seg og noen ganger kastet hun opp det lille hun hadde fått i seg. Dette varte i underkant av en uke. Vi var hos lege, men hun fant ingenting som kunne forklare dette. Vi fikk beskjed om å få i henne nok væske og avvente situasjonen. ..., og det ble gradvis bedre..!

Kanskje hun rett og slett har litt dårlig matlyst pga forkjølelsen og ..... Ikke mas med maten, tilby, men brekker hun seg, så vent med å tilby til neste måltid.

Kanskje litt raspet eple, vannmelon, blåbærsaft, hvaresaft kan være noe?

Lykke til

Skrevet

Kanskje det er tennene som er på vei. Mister litt matlyst osv da..

Skrevet

TUSEN TAKK FOR BÅDE RÅD OG SVAR!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...