Gå til innhold

intim spm igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har den siste tiden måtet bruke truseinnlegg,pga våt truse.det har vært både utflod,slim og vann/urin?. jeg har hatt sopp før å dette er ikke sopp,lukter litt sur/søtt..jeg har ingen plager ellers,hverken svie eller kløe..Noen andre som har hatt noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yes. samme her. Hadde det sist også på slutten av svangerskapet. Tror det er ganske vanlig. Jordmor sier iallefall det.

Skrevet

føler også det samme.. tror også det er helt vanlig..

lukter litt spesielt kan en vel si, ikke vond lukt med anderledes kansje?

Skrevet

jeg har det også sånn,trudde kanskje at jeg lak fostervann?skal spørre legen neste gang jeg er hos han..

Skrevet

jeg hadde / har det å slik. Trodde jeg lak fostervann, så ble sendt til sykehus i hui å hast. Der tok de prøver å greier av meg. å det viser seg at det ikke var annet et utflod. ingen fostervann nei:) det er vist ganske normalt å ha en veldig tynnflytende utflod.

Skrevet

da er kanskje fødselen rett rundt hjørnet. jeg hadde akkurat dette når det var bare et par dager til fødselen. først var det bare veldig tynn utflod, også ble det utflod med slim og da ble det baby....

Skrevet

å hjelp...hadde du sånn spesiell lukt også?sånn sur /søt..selv om man har vasket seg kjenner man det litt utover dagen..

Skrevet

ja det var en litt spesiell lukt.. luktet ikke utflod. trodde kanskje det var fostervann,men det var det ikke. hadde dette et par dager, så ble det slim ilamme og den siste dagen før fødselen var det en liten antydning til blod ilamme slimet.. lenge til termin?

Skrevet

Oi sånn har jeg det også, men jeg er jo bare 30 uker på vei. Har spurt både her og på skravle om jeg kanskje lekker fostervann, men det er nok ikke det. For det lukter sånn som dere beskriver. Oi da skal jeg være påpasselig om det begynner å komme slim også altså...

Skrevet

har termin 28mai,men tror nok at jeg kommer før..

Skrevet

har hatt det lenge slik jeg nå.er i min 30uke etter bim. vil ikke ha fødsel enda jeg nei. hadde det slik med alle jentene, lei av truseinnlegg nå. det er tynn utflod sier legen min, den er der for å holde bakteriene unna livmorhalsen. rensker seg selv.

Skrevet

det kan være bakteriell vaginose- det hadde jeg trodde oxo det var f.vann men neida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...