Gå til innhold

Hvor flink er dere til å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å hva gjør dere?

Trenger litt motivajson, føler for å bli kvitt magen og stramme opp litt nå før sommeren:) Å så har jeg såååå lyst å komme inn i klærne mine igjen, eller kjøpe meg ei bukse uten at magen henger over kanten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trene? Har nok med trilleturer og et knøtt som er veldig glad i å bli bært når han er våken ;) Men hadde jo egentlig ambisjoner om sit-ups, og full pakke med treningsstudio...er bare ikke helt der enda :(

Skrevet

Nei, skjønner jeg. Du har jo "akkurat" født, er vel ikke anbefalt å begynne for tidlig heller... Jenta mi er 5,5 mnd, jeg har gått ned 22 kilo til nå sånn uten videre bare med trilleturer, husarbeid osv. Men de siste 4 kiloene sitter som limt på, har veid d samme siden jul nå... Å så er jo alt så utrolig slapt blitt. Hengerumpe og dissemage!! Å ja...

Men har liksom ikke tid til å gå på treningstudio heller, kan jo ta med meg knøttet, hun leker seg nok en times tid, men mangler motivasjon og noen å gjøre det sammen med. Skulle ønske de hadde lagt opp til egen gruppe her for mødre med barn.. Det savner jeg fra der jeg bodde før, selv om jeg ikke hadde barn da og dermed behov for å benytte tilbudet...

Skrevet

Har trent 5ggr i uken, til sammen rundt 10timer i uken. Nå har jeg trappet ned til bare 3ggr i uken... Trener kondisjon og styrke. Har gått ned 25kg siden fødsel, som var i sept. Merker at kroppen er blitt strammere, og rumpa henger ikke så mye lenger..:) Det vanskligeste er å komme igang, når du er kommet igang kunne du ikke tenke deg å hoppe over en trening!:)

Skrevet

Fy søren så flink du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Trener på sats minst fem ganger per uke. Da er det styrketrening som gjelder. I tillegg triller vi endel!

Bruker ikke mye tid på treneigen. Max en time per dag. Gir det resultater? JA! Massa!

Lykke til med trening:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...