Gå til innhold

Tenk så heldige vi er :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt å tenkte på hvor lei jeg er, og hvor mange dager jeg har igjen. tenkte på alle "plagene" med stikninger, modning, kynnere og bekymringer vi alle har.

Men tenk på hvor heldig e vi er som har kommet oss først til 3 trimester....høygravid og så fødeklar. tenk om vi hadde fått lenge før da? ligget på sykehus og bekymret oss over de små bebyene som nesten ikke kan taes i.

nå kan vi forhåpentligvis få gå hjemme til alt er klart både der og bebyen er klar for verdenen. vi kan ta demed oss hjem igjen og kose oss bare(utenom de vanlige bekymringene.....som varer...i sånn 30 år kansje ;-)

Nei jeg sender over litt tålmodighet og takknemmelig til alle og meg selv innkludert :-)

det er verdt å gå ut tiden....uansett plager :-)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant, vi er heldige ;-) Lykke til til deg også :o)

Skrevet

takk for et oppmuntrende innlegg! :) det er jammen sant, selv om det er lett å glemme når det står på som værst... :)

Skrevet

Jeg tenker slik at vi er heldige som i det hele tatt er blitt gravide og har stort sett friske barn i magen vår. Det er ikke alle forunt det heller. Kjenner flere som ikke kan få barn naturlig...

Klart jeg er lei de plagene jeg har også, men det er ikke så mange av dem... BL ble bedre av at hodet festa seg og om jeg ikke sover så godt om natta, kan jeg slappe av på dagen.

Eneste som går på tålmodigheten løs nå er tiden det tar før jeg får se den lille, fordi alle andre føder... Men jeg venter gladelig minst 14 dager til... og kan godt gå helt til termin også (bare 4 uker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...