Mamman til gullet og klumpen Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Er det mer vanlig å gi enn å ikke gi gave til forloveren? Jeg har nemlig ikke hørt om det i "virkeligheten" i noen av bryllupene jeg har vært i, men det er kanskje ikke noe man forteller om eller? Gifter meg om 9 dager så jeg har ikke såå god tid igjen å finne på noe. Så kom gjerne med tips i samme slengen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Tror det er mest vanlig å IKKE gi. Jeg vet i alle fall ikke om noen som har fått. Hadde faktisk ikke hørt om det før eg kom inn på disse sidene.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Dette er noe som er mer vanlig i utlandet, etter det jeg forstår ) Jeg kommer ikke til å til min forlover, og ikke mannen min heller.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg valgte å gi gave til min forlover..Ho har da virkelig en del jobb og bruker noen kroner i forbindelse med utdrikningslag ol..Fikk en slektning til å lage div smykker som ho fikk velge blant til kjolen som ho hadde på bryllupsdagen. I tillegg fikk ho et minialbum med noen av fotografbildene..(passa jo bra siden disse var klare til jul..) Lykke til på den store dagen!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 I minn omgangskrets er det definitivt mest vanlig å gi en liten ting til forloverne. Jeg tror aldri jeg har hørt om noen som ikke har gitt en liten ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå