mirremamma Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 holder på å bli gal, er så utålmodig =) hva fyller dere dagene med???
Astro - 27.07.11 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 - nyter hvert minutt mann er på jobb og 1,5 år gammel sønn er i barnehage =) - Leser gode bøker, - Lager artige ting utifra gode tips funnet i hobbybøker - vasker vinduer - baker boller og annet snax - går på cafê og drikke latte - møter folk til lunsj - Håper det drøyer iallefall til termin før det skjer noe, så jeg kan nyyyte freden og roen før natteskrik og bebislivet tar helt overhånd =)
Flippflapp Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 dytter litt på denne jeg da....... kjeder også vettet av meg...men er ikke mye man kan gjøre når bekkenet skriker etter bare en liten gåtur til postkassa...... bor forøvrig på bygda så her er dert ikke bare å bare å dra på kafe heller.....
mirremamma Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 nei er ikke store plassen jeg heller bor på, blir litt lei av å sitte på kafe også =) husarbeide er ikke så stort heller siden vi bor i en leilighet som er helt ny og alt er liksom i orden...hmmm... sitter mye med denne pcn jeg da....men kjedelig i lengden d også.. Og på dagtid er jo de fleste på jobb, kveldene er jeg mere slapp og trett... ikke lett dette nei =)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 11 dager igjen jeg også, og synes hele tiden det er noe som kan gjøres. Kontroller hos jordmor, lege, modningsakupunktur etc. Ellers leser jeg mye bøker, og vi leier dvd'er over nettet (som kommer i posten) med tv serier som jeg kan se på (Akutten og Friends, for eksempel!). En venninne av meg kjøpte hele "Sex og singelliv" serien da hun gikk ut i permisjon! Caféturer og litt småshopping. Har sinnssykt med kynnere når jeg går, så alt tar litt lenger tid også... Bake litt og fylle fryseren! Unne seg en frisørtime eller fotpleie.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 jeg har 5 dager igjen. kjeder gørra av meg om dagen. men jeg er ikke lei av å gå gravid da:) er bare lei av å ikke ha noe å gjøre. Har så lyst å gå mye tur, men klarer ikke pga bekkenet. Det låser seg så fort. Så hvis jeg skal ut å gå så må jeg være sikker på at noen kan hente meg om bekkenet låser seg.
Makka Pakka Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 10 dager siden terminen min her.. men jeg koser meg. Fordriver dagen med å: -sove -sitte litt forran pc'n -se FBI Files på Discovery (og annet som er på tv'n!) -litt husarbeid -lese Isfolket (deilig med litt lettlest underholdning) Høres kjedelig ut men jeg koser meg!!! På ettermiddagen er datteren og samboeren min hjemme så da går tiden til de.
mirremamma Skrevet 19. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2007 ja jeg skal jo ikke klage, er godt å være gravid...=) er frisør så stikker stadig innom på jobb og får litt ekstra pleie....hehe...d som er verst er vel at jeg er utålmodig og vil så gjerne møte den lille tulla vår,holde henne,se hvordan hun ser ut....mmm gleder meg sånn =)samboer har akkurat begynnt i ny jobb så han har litt lange dager...men kanskje jeg også skulle lete frem "sagaen om isfolket" igjen....ikke domt...den blir jeg aldri lei av...kanskje finner jeg navn til tulla også...vi blir nemlig ikke enige ...hehe..
lillemor_og_jeg Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Har 3 dager til termin. Sover dårlig på nettene så jeg prøver å ta igjen litt søvn på dagtid. Ellers så surfer jeg litt på nettet, gjør litt husarbeid, går turer.. har vært oversosial i det siste men nå er det godt å ha litt tid for seg selv kjenner jeg.
wenchejinta Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 har igjen 18 dager jeg da, men de siste dagene har jeg raket plen, ryddet litt ute og inne, vasker litt og ellers er det mye pc, huff ikke bra. gjør det jeg føler for å orker hver dag. ikke det att det blir så mye menn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå