Gå til innhold

Facebook


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en plass hvor en kan sende meldinger og ha bilder og lignende. Har ikke helt fått oversikten. Søstra mi inviterte meg så jeg har ikke vært der før i dag. En kan søke på andre og legge de til som venner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datter'n min på 18 er helt hektet... Føler at det kanskje er litt mer for den aldersgruppen, men ikke for det hun har funnet flere kjendiser som er nærmere 40 :-) Har tydeligvis tatt helt av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste knapt hva det var før et par dager siden. Mannen min påsto at det nok var for de som var yngre en oss. Gitt hvem som satt oppe til langt på natt på facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebook.com, så registrerer du deg der. Må nok revurdere min påstand om at dette var en ungdomsgreie... Nå er vist alle der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der;-)

 

Fikk "invitasjon" av lillebroren min (som er 9 år yngre enn meg). Men i motsetning til han, som har ca 170 venner, har jeg kun 10.......Disse vennene mine begynner tydelig å bli gamle og gidder ikke logge seg på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstod ikkje så mykje av det der eg etter at eg logget meg inn...

 

Skikkelig teit på slike nye systemer eg... treg til å lære sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKke bare deg skjønner du... Jeg jobber med data til vanlig, men helt andre programmer enn dette..:-) Har gått inn og registrert meg, men kommer ikke videre, hi,hi... Må nok vente til dattern kommer hjem fra England 1 mai så jeg kan få litt bistand....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har laget meg en profil, men har nok bare gamle venne r jeg og.... Kanksje vi skulle lage en gruppe for august babyer. Tror det er andre som har laget tilsvarende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan lage åpen gruppe der alle kan bli med og alle kan se all info, diskusjoner og bilder. Eller Lukket gruppe der en administrator må godkjenne medlemmer, hvor alle kan se gruppe infoen men bare medlemmene kan se diskosjoner og bilder ol. Lukket er vel best eller er det ikke så nøye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå tok visst jeg helt av. Har plutselig laget en gruppe..... Kalte den august babyer 2006. Det ble en åpen gruppe, men det er jo bare å endre på det igjen.

 

Så det er bare å søke på: august babyer 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...