selfangerkjerringa Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei! Har du prøvd ringeklokketrikset? Sett fingeren på brystvorta, som om du trykker på ei ringeklokke, når utdrivningsrefleksen starter. Det ser kanskje ikke så utrolig lurt ut, men det funker Går an å gjøre utenpå bh'n også.
mayaya Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Hva?? Hmm, skal det stoppe strømmen da..? Jøss, hvis DET funker blir livet jammen mye enklere... :-D TAKK! Forresten, skal jeg holde lenge? Hardt?
selfangerkjerringa Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Avhenger vel litt av hvor store/myke/harde pupper du har... jeg har svære myke (F-cup) og trykker jeg for hardt så kjører jeg liksom fingern inni puppe, hehehe Trenger ikke trykke så veldig hardt for å stoppe melkestrømmen faktisk. Enkelt triks, men har gjort amminga myyye enklere denne gangen enn sist! Jeg sliter nemlig med mye melk og sterk utdrivningsrefleks, og forrige gang brukte jeg en pakke innlegg i uka :/ Nå holder det faktisk med ett pr pupp pr dag Og jeg slipper melk i hele senga om natta, det er bare å leke ringeklokke med puppen hun ikke drikker av
selfangerkjerringa Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 ps: hvor LENGE du må holde vet jeg ikke - selv kjenner jeg utdrivningsrefleksen veldig godt, så jeg vet når jeg ikke trenger trykke mer.
mayaya Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Dette skal definitivt testes ut, tusen takk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå