Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Tenkte legge ut ønskeliste på tilbords. Vi samler på Carina hardangerbestikk. Det er det eneste jeg kommer på vi kan ønske oss fra tilbords. Hva ønsker dere dere?
Lille jente Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg har prøvd å legge ut ønskeliste hos Tilbords 3 ganger nå, og ikke fått det til. Så nå driter jeg i de. Istede har jeg lagt ut liste hos GlassThomsen, de har også hardangerbestikk, + hos Kitch`n. Vi har ønsket oss: Vann karafell Vin karafell Salatskåler fra Menu Champagne kjøler Isbøtte i samme stil som Champagne kjøleren Dessertskåler fra Rosendahl Lokk til vannkarafell W&B krystall lysestaker x 2 Småskåler Serviset Serveringsfat Steikepanne Vinglass Eva Solo vase Kunst osv
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 hei. du får en bekreftele på mail som du må godta før di legger ut ønske lista di..jeg lurte meg grønn på hva jeg gjørde galt jeg å..
Lille jente Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Åjaaaa, det forklarer jo litt! Men men, nå har vi uansett ønskelisten hos GlassThomsen. Kan jo ikke ha ønskeliste med de samme tingene, da får vi jo dobbelt opp og det er bare stress!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå