Gå til innhold

Jordmor alltid etter på ukene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så frustrerende, hun er kjempehyggelig, men skriver alltid sf mål og uke etter det som stemmer..Har prøvd å sagt det, men hun er sta og gjør ting på sin måte. Det blir jo feil ifht termindato, I går begynte jeg uke 37, men hun krysset av for uke 36 på sf mål.Bare en frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du er fullgåtte 36 uker.. ellers så kriver de gjerne 36+1 dg osv...

blir ikke feil

Skrevet

Det er nok BIM som er en uke før på ukene. Legen min var fortvilt over at bim skriver at man er en uke foran. Det bim mener er vel at man går inn i uke 33 feks, mens man da er 32 fullgåtte uker. Det kan man se når det står hvor mange uker man har igjen. hvis man tar 40 uker og trekker antall uker man har igjen så får man hvor mange uker man har.

Skrevet

Jordmoren min ligger 2 dager før legen.

Heller bim som tuller,men har vent meg på at i uke 39,er jeg fulgåtte 38 osv. :)

Skrevet

...og min lege gjør som på bim; sier hvilken uke man har begynner på, mens jordmor kun forholder seg til fullgåtte uker. Tydeligvis ulike oppfatninger av hvordan det skal gjøres...

Skrevet

De fleste jm bruker fullgåtte uker... Begge deler er jo rett, jeg er ferdig med 39 uker og er i uke 40.

Skrevet

jordmora mi ligger en uke bak bim, nå når jeg er i uke 38 her... er jeg i 37 for ho... ha ha

Skrevet

Ja, men det er jo ikke feil at hun ligger en uke bak bim. Jm teller som sagt ukene du er ferdig med, fullførte uker, bim teller også med uken du holder på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...