Gå til innhold

De som har kjøpt simo combi se hit litt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har kjøpt denne vognen, men det følger med 2 regntrekk til vogna... hvorfor 2???? er det noen som vet??? de er ikke like!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke med regntrekk jeg.. :/ Måtte kjøpe utenom..

Skrevet

Merkelig..

Jeg kjøpte også simo combi, men fikk ikke noe regntrekk i det hele tatt.. Derimot fikk jeg TRE vongseler..

Skrevet

hihi det gjorde jeg oxo 3 stk. men det er det trekket som hører til vogna liksom... i samme stoff som den!

Skrevet

+ at jeg fikk med 2 sånne beskyttere til dem man holder i når en skal bruke sports delen!

Skrevet

Se på profilen min så ser dere på bilde av vogna! 2 sånne har jeg!

Skrevet

Jeg fikk heller ikke regntrekket med - men det er vel naturlig med 2 trekk for en kombivogn? I alle fall i mitt hode.. som jeg ikke stoler helt på om dagen...

Jeg mener når du bruker vognen med bag vil den jo ha en helt annen fasong og størrelse enn når du bruker vognen som sportsvogn.. Ikke?

Skrevet

Hm hvorfor har dere ikke fått med trekk??????? Begge trekkene passer til begge typene. Men det ene er kortere forran kalesa.... Hm syntes det var rart.

Skrevet

Jeg har bare fått med ett trekk. Altså det du har på bildet på profilen din..:

=)

Skrevet

Det er rart at noen har fått og noen ikke! men er det 06 eller 07 modell dere har??

Skrevet

Det trekket er vel det som heter stormtrekk. Regntrekk er jo mer det som er av plast, og det fulgte ikke med til min Simo kombi. Vi har bare ett stormtrekk, det passer både til bag og sportsdelen. Men har en Emmaljunga Duo og der er det et stormtrekk til hver del, de er litt ulike. Min Simo er en 05 modell da, kanskje det er litt anderledes nå.

Skrevet

Har desverre ikke peiling, men jeg fikk med to sæler til sittedelen.. hehe

Skrevet

Jo altså.. fikk med det "trekke" som vises på bilde.. men det følger vel med alle vogner? Eller..? Trodde du mente slikt regntrekk som man tre over hele vogna.. det måtte jeg kjøpe utenom.. Det andre (det lave med refleks på) tok jeg som en selvfølge skulle være med.. eller er jeg helt på bærtur nå med tanke på hva du mener..? :)

Skrevet

Det står i allefall regn trekk på bruksannvisningen. men det regntrekket i plast måtte jeg oxo kjøpe selv...

Skrevet

Vognene til Simo er jo vann- og vindtette. Det er nok derfor det står regntrekk. De anbefaler at en bruker plast-regntrekk i tillegg pga. skitt ol.

Jeg har 2002-modell og har bare ett slikt trekk, men jeg vil jo tro at det har vel skjedd litt utvikling etter den tid. Vil tro at det er ett trekk til de ulike delene av vogna.

Hvis ikke kan det jo hende at det er en feil og at du bare skulle ha hatt ett :-)

Skrevet

Men dem er ikke like. å jeg hadde en stygg kalesje så bytta den å da fikk jeg enda ett.. så nå har jeg 3.... 2 like å ett som ikke er likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...