mille80 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Ja, da var termin datoen her da.. jeg som har trodd hele veien at jeg skulle føde før termin, og her sitter jeg fortsatt uten baby... Føler absolutt ingenting på at det er noe på gang enda heller, så nå har jeg belaget meg på å gå flere dager over i stedet.. Flere som deler 19 april som termin dato med meg??:)
kokko Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 jeg har også termin i dag og har trodd at jeg skulle føde siden påsken. har blitt lurt med regelmessige kynnere... kjenner at jeg blir lei å vent... så jeg håper at jeg skal inn å føde i løpet av dagen i dag... men jeg kjenner ingen ting til at det kan være fødsel på gang. var en tur innom føden i går pga legen ville skjekke om jeg hadde svangerskapsforgiftning. noe som jeg ikke hadde:) men jeg fikk nå en ekstra titt på den lille. han er vist 12 % over gjennomsnitte så kan regne med en gutt opp mot 4000 gr... og så hadde jeg 2 cm åpning moden og klar nedentil og så tøyet hu meg litt nedentil... og då begynte det å komme kynnere igjenn.. hver halvtime så håpet steg i gårkveld.. men jeg la meg og sto opp i dag med å ikke kjenne noen ting.. så jeg er kjempe skuffet... Vi får konkurre på hvem av oss som føde først... første mann til føden:)
mille80 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Blir med på konkurranse jeg altså blir spennende! Blir så innmari lei av å sitte sånn og vente, og å ikke vite... Har ikke blitt sjekket for hverken modning eller åpning, så jeg aner jo virkelig ikke her.. Var hos jm i går, og håpet kanskje hun skulle gjøre noe, men nei da.. Lykke til da:) Måtte den "raskeste" vinne:)
kokko Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 beklager å si det, men jeg håper at det er jeg som vinner.....men du er hjertelig velkommen til å komme 1 sec etter på og helst i dag:)
mille80 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Hehe:) ja, den som venter får se.. Har stått på skikkelig i huset nå, vindusvask og rydding.. Skal til med støvsuging og gulvvask straks. Bekkenet mitt skriker etter at jeg skal slutte, men her skal ingenting være uprøvd:) Kjenner fortsatt ingenting her i gården, kun litt murringer i mage og rygg, men de har jeg jo kjent i flere dager nå. Dessuten kjenner jeg de kun når jeg sitter, reiser jeg meg opp og beveger meg litt blir de borte.. Står til hos deg da? Har du forresten barn fra før?
kokko Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 hei hei... har ei datter fra før av som er blir 3 år 30 april så jeg kunne tenkt meg denne krabaten ut før den datoen ja.... jeg har nå ikke vært så flink med husarbeid,men har når ordnet gjeste rommet får besøk av svigerinnen og mannen i kveld. så det hadde passet fint med fødsel i dag.. har jo barnevakt nå kjenner kynnere... i dag men håper bare at de går over til rier snart... det var slik fødselen startet sist. kjente at ting begynte å skje på termin dagen men fødte tidlig dagen etter på... så det er jo lovt å håpe... har dere barn fra før av?
jennifer Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Ja, jeg har også termin i dag, lurer faktisk på om slimproppen gikk nå....håper det. Spennende....
jennifer Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Har ei på 1 år, og hun kom 4 dager før, men da tok jeg akupunktur kvelden før... Men disse svangerskapene har vært så forskjellige..
mille80 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Vi har ingen barn fra før.. så jeg føler meg ganske grønn:) Men regner med at jeg vil kjenne det når noe er på gang:) Masse lykke til til dere:)
jennifer Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Veit du hva Mille80. Jeg føler meg like grønn som deg, disse svangerskapene har vært helt forskjellige, hadde ikke en kynner forrige gang, ingen slimpropp og vannet måtte taspå sykehuset. Denne gangen har jeg hatt kraftige kynnere i over 1 mnd, nesten 2. Og nå er det masse murringer og slimproppen gikk.. Så jeg aner ikke hva å forvente....
kokko Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 helt enige... jeg vet ikke når det skal starte noe... første gang så hadde jeg ingen kynnere.. men denne gangen har jeg slete med masse kynnere og trodd at nå er det noe på gang... men jeg har blitt lurt hver gang. og hva det gjelder denne berømte slimproppen merka jeg ingen ting første svangerskap, men legen min mente at det var slimproppen min som gikk sist uke.... då var det basselusser i urinen og det var litt blod... men jeg vet ikke... har ikke merket så mye til den annet enn litt blod... vi får alle ha lykke til og bare håpe at det skal skje nå snart...
mille80 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2007 Godt å høre fra dere begge ang dette med kynnere,, synes liksom ALLE prater om disse berømte kynnerene, men helt ærlig så kan jeg ikke si å ha merket noe til kynnere.. litt vanskelig, vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter heller.. Må le litt av samboer her, han tror det liksom skal være sånn han ser på film, at fødselen plutselig starter med at det fosser vann ut av meg, for at jeg deretter skal knekke sammen i smerte, og føde med en gang vi kommer på sykehuset:) hehe, litt søt og da:)
kokko Skrevet 20. april 2007 #13 Skrevet 20. april 2007 ja ja det ble ikke noen termin baby på meg... og ingen ting vondter i dag heller... så jeg får bare sette meg i god stolen og vente ... nå regner jeg med at jeg kan gå over tiden og at de må sette meg i gang...uffffffff... noe på gang med dere?
mille80 Skrevet 20. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. april 2007 Ingenting på gang her heller desverre... Jeg har også begynt å se for meg at jeg går så langt over at jeg nå settes i gang, huff og huff... Hvorfor kan ikke bare vondtene komme??? Var veldig spent når jeg gikk inn på nettet nå, for å se om dere to fortsatt var her:) Hun jennifer har ikke vært her da, kanskje hun føder?? Ellers har jeg slitt meg helt ut nå.. holdt på med vindusvasking i går, og gått en laaaang tur i dag, så nå tar bekkenløsningen knekken på meg, auau.. I tillegg spiste jeg en porsjon grøt med masse kanel på til kveldsmat i går.. tror ikke på disse kjærringrådene lengre jeg...
kokko Skrevet 20. april 2007 #15 Skrevet 20. april 2007 tro jenniffer er å føder ja... kjenner jeg har lyst å være på føden nå ja... kjærringråd ja... tenkte nå ha ha litt sengekos i kveld... men det er ikke bare for å få ting til å sette igang... man tenkte det kunne være litt kos å kose litt i kveld og skulle det sette noe i gang så hadde jo bare det vært et stort + men ellers så har jeg bare slappet av.....klare ikke gjøre så mye jeg pga bekkenet og i dag så skal jeg slite meg ut i sengen... og ikke før slik at jeg ikke orker litt kos.... vi får ha lykke til
mille80 Skrevet 20. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 20. april 2007 Ja, kan jammen virke som jennifer er så heldig og føder gitt:) bare deg og meg igjen da, hvem blir først?????:) Heldig du som i det hele tatt orker tanken på sengekos, orker ikke det noen av oss her i huset... desverre,,, virker jo faktisk som det funker på en del da:) Du får ha lykke til i kveld da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå