Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Har satt inn hormonspiral for ca 1 uke siden. Det jeg lurer på er om det er noen andre med erfaring på dette området. Jeg blør (mensmengde) og har hørt at dette komemr til å vedvare de første 3 månedene, stemmer det?
2gullunger Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Det varierer veldig. jeg for min del blødde i 4 mnd ( bare små blødninger) og så stoppet det opp. er kjempefornøyd nå
meg & to små vampyrer Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg blødde hver dag i 5 mnd og så tok jeg den ut. Orket ikke mer. Nå går jeg på cerazette og det virker som at jeg ikke blør av de enda hvertfall:) vi regaerer ulikt på slikt, men mange blør i begynnelsen og så skal det slutte etter 3 evt 6 mnd.
selfangerkjerringa Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg blødde (ikke så mye som mens, mindre) i et par uker. Så hadde jeg litt prikkblødninger ei ukes tid, og nå merker jeg ingenting til den.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Første gang jeg satte den inn,hadde jeg ikke så mye som en liten prikk med blod etterpå.Denne gangen har jeg blødd litt,men det er ikke mye.Det er nå et par uker siden jeg satte den inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå