mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Alle 11, blir vi flere eller færre, får vi bare gjør om da vet du.....
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Gleder meg ;-) Og tusen takk for at du tok på deg oppdraget, msb-hf2 :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 PS: Tar dere andre med dere vin eller lign? Sånn for å ha på rommet? Må jo spørre.... sjekker bare liksom ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Tenkte det samme selv. Lurer på om jeg skal ta med en flaske, sånn for kosens skyld. Nå skal det sies at den må deles, for det er mange år siden jeg kunne drikke en flaske vin på forspill.
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 hihihihi... Du får sikkert hjelp av oss andre ;-) MEN det er jo noe som heter nachspiel også................... men kanskje ikke med disse damene ;-)))))
Karomamma Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Alle er hjertelig velkommen til min ringe juniorsuite på vorspiel (he he, aner ikke hvor stor evt. liten den er da). Siden jeg har fått oppholdet sponset av en leverandør, hadde jeg tenkt å ta med både litt ekstra rødvin og litt ekstra hvitvin for å spandere på dykk andre. Bare så dere veit det altså. Meeeen, for den som er ekstra drikkfeldig kan det jo være lurt å ta med noe uansett...
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Åi.... Nå satte du oss i et dilemma...... Hvis vi tar med vin, er vi drikkfeldige da da?? :-) Og hvis vi IKKE tar med, hva er vi da? :-)))) *ler*
Karomamma Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Drikkfeldig kan være positivt det. Kommer an på hvordan man ser det.... Eventuelt kan du ta med fordi du skal spandere på dine medsøstre, som en edel, oppofrende kvinne. Det er det jeg later som
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Ok, det gjør jeg... så kan jeg si at vinen jeg tar med er for å spandere på mine medsøstre! DET tror sikkert sambo på......................... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå