Gå til innhold

Da er vi hjertelig velkommen til bords på Holmsbu kl. 20 00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle 11, blir vi flere eller færre, får vi bare gjør om da vet du.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg ;-)

Og tusen takk for at du tok på deg oppdraget, msb-hf2 :-)

Skrevet

PS: Tar dere andre med dere vin eller lign? Sånn for å ha på rommet?

Må jo spørre.... sjekker bare liksom ;-)

Skrevet

Tenkte det samme selv. Lurer på om jeg skal ta med en flaske, sånn for kosens skyld. Nå skal det sies at den må deles, for det er mange år siden jeg kunne drikke en flaske vin på forspill.

Skrevet

hihihihi... Du får sikkert hjelp av oss andre ;-) MEN det er jo noe som heter nachspiel også................... men kanskje ikke med disse damene ;-)))))

Skrevet

Alle er hjertelig velkommen til min ringe juniorsuite på vorspiel (he he, aner ikke hvor stor evt. liten den er da).

Siden jeg har fått oppholdet sponset av en leverandør, hadde jeg tenkt å ta med både litt ekstra rødvin og litt ekstra hvitvin for å spandere på dykk andre. Bare så dere veit det altså. Meeeen, for den som er ekstra drikkfeldig kan det jo være lurt å ta med noe uansett...

Skrevet

Åi.... Nå satte du oss i et dilemma......

Hvis vi tar med vin, er vi drikkfeldige da da?? :-)

Og hvis vi IKKE tar med, hva er vi da? :-))))

*ler*

Skrevet

Drikkfeldig kan være positivt det. Kommer an på hvordan man ser det.... Eventuelt kan du ta med fordi du skal spandere på dine medsøstre, som en edel, oppofrende kvinne. Det er det jeg later som :)

Skrevet

Seff:-)

Skrevet

Ok, det gjør jeg... så kan jeg si at vinen jeg tar med er for å spandere på mine medsøstre! DET tror sikkert sambo på.........................

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...