*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Fikk jo beskjed på UL i går at jeg hadde mye fostervann, skal tilbake om 2 uker for å ta en ny UL. Uff blir jo liksom sittende å lese på nettet om hva for mye fostervann kan føre til, og årsaker til at man får det... Andre som har mye fostervann? og hva har blitt gjort/evt ikke gjort??
Gjest Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg fikk beskjed etter sist fødsel at jeg hadde hatt veldig mye fostervann (over normalen), men visste jo ikke om det når jeg var gravid da. Er det noe spesielt med å ha mye fostervann? Altså noe som kan være galt?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Hei Alva... Les denne linken her http://www.babyverden.no/templates/Article____539.aspx
Gjest Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Ok, da er jeg litt klokere. Jeg fikk beskjed av jordmor at mengden fostervann jeg hadde var over normalen, og at det var helt utrolig at det ikke var gått av seg selv mye før (hun tok det da jeg hadde full åpning), men om det var så mye at jeg var innenfor de 2% vet jeg ikke, bare at det stod merknad i journalen min at jeg hadde hatt unormalt mye fostervann. Gutten min var forøverig født en uke før termin og var 4070g, har samme resusfaktor som meg og er i perfekt fysisk form :-) Lykke til videre!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Eg fekk også vite på UL i går at eg har mykje fostervatn, men eg skal ikkje inn på nokon ny sjekk. Ho målte to gongar for å sjekke kor mykje "ekstra" det var, men eg reknar med at eg ikkje ligg innanfor dei 2% sidan eg ikkje får meir oppfølging.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2007 Alva: De sa til meg også at jeg kunne regne med å få litt før, p.g.a mengden... så det blir spennende å se på neste UL hvordan det ligger ann da. Godt å høre at alt var bra med gutten din da, satser på at alt er bra med min å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå