Gå til innhold

En til som sov hele natten her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga han en flaske med velling før jeg la meg også sov han helt til kl 7! Dvs. 6,5 timer i strekk! Fornøyd med det:) Jeg har heller ikke hatt noen avvenning, han har styrt dette helt selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var gutten sin det =)

flink var han.å tenker du syns det var hærlig ;o)

Skrevet

Det er vel ingenting som slår uavbrutt søvn;)

Skrevet

jeg ga gutten min mme kl 22,og da sov han helt til 4.. ganske stort her i gården da han vanligvis våkner og skal ha mat hver 3.time om natta. natta før gjorde vi det samme,da sov han 5 timer. deilig å kunne sove litt i strekk,men da han skulle ha mat kl 4 fikk jeg ikke sove igjen etterpå.Jeg som vanligvis sovner med engang.

Skrevet

Så deilig da.

Her er "hele natta" fra 19 til 07, så må nok vente enda en stund til før minstemann sover hele natta........-men han glimter til med 5-6 timer i strekk innimellom og det er deilig.

Skrevet

Gleder meg til mathias sover hele natten! Sover nå fra ca 20 til ca 03. Får da mat og sover igjen til 06-07 tiden.

KozyK; hvor gammel er gutten din?

=)

Skrevet

Hvis han sover fra 20 til 03, så sover han faktisk "hele natten"! Hele natten er definert (hos hs, leger osv) som mer en 5 timer i strekk. Nikolai sov "bare" 6,5 timer i strekk, men er fornøyd med det!

Han er 5,5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...