Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan lage den ferdig på morgenen ikke sant og la den stå til kvelden og varme opp da??

eller har jeg missforstått????

m ,0.yg (liten hilsen fra charley)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har gått bort i fra det der. Nå anbefales de å lage den så fersk som mulig. Ha heller oppbevaringsbokser (avent) med ferdig mengde pulver og tåteflasker med avjølt kokt vann på. Tar 20 sek. å lage melken om du har micro.

Har vært rapportert dødsfall på babyer pga en baktere som vokser i mme som står for lenge.

Skrevet

står på pakken at en hest ikke skal lage mme for mer en ett måltid av gangen, men samtidig står det at en skal sette den i kjøleskapet når den er ferdig avkjølt, så det er litt mystisk;) om jeg lager for et måltid av gangen gir jeg den jo til tulla med en gang, og setter den jo ikke i kjøleskapet..

jaja, uansett, mme er best når den er ferskest mulig, og den surner utrolig fort. Du kan sikkert lage for en hel dag i gangen, men selv foretrekker jeg og lage et og et måltid..

Skrevet

Jada, har sånn boks...

Bare satte mm'n i kjøleskapet (den var varm) og så fant jeg ut at han egentlig ikke trenger mme på morgnenen lenger når han får grøt også... Men da tror jeg nok jeg kaster den ja!

Skrevet

Jeg lager ett og ett måltid, men det tar meg 30 sek, så jeg ser ikke på det som noe problem. Jeg har alltid kokt vann i vannkokeren, så når jeg skal lage et nytt måltid så varmer jeg det bare opp (koker det ikke, siden det allerede er kokt, men varmer det til passe temp.) Heller vannet i flaska, 3 skjeer med mme, rister litt, og vips så er måltider ferdig...

Skrevet

Har når vi har hatt barnevakt laget om kvelden så han har helt til 12 dagen etter :-) På kvelden har jeg brukt å lage til natt og morgenen etter, og morgenen har jeg laget til formiddag og ettermiddag. Kun kveldsflaska som er helt fersk! Har gått så fint atte :-) Smaker bestandig selv på alt han får :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...