Gå til innhold

2 gangs..liten mage!!!..husker ikke fra forrige svskap!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er i uke 19 og 2 gangs og lurer på hvor stor magen deres er. På morgenen når jeg ligger på ryggen kjenner jeg bare så vidt en kul helt nederst etter jeg har vært på do.., føler d nesten ikke er noe. Magen blir større og større utover kvelden. Er så redd d skal være noe galt, tror jeg har kjent litt spark, kjente d sent sist også, husker ikke fra forrige svangerskap

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

jeg er også andregangs, og synes magen har vært veldig liten.. Har tatt bilder, da jeg synes magen så størst ut på dagen. De ligger på profilen min.. Er nesten sikker på jeg hadde større sist... Når jeg ligger på ryggen er det bare en liten kul nederst. Akk som den flyter ut til sidene... hehe.. Men jeg har lagt meg ut mer rundt rompe/hofter denne gangen.

Men, magen har vokst litt den siste uka synes jeg :) er 22+2 nå. Jeg kjenner masse spark. Alt er nok i orden i magen din :D

Har vel vært på ul også?

Skrevet

Ja vært på ul uke 12 alt ok, er liksom så lenge siden.... og skal på ul til tirsdag.. Når beg du å kjenne spark?

Takk for svar.. :D

Skrevet

Hej!!

Jag er oxo andra gångs gravid. Jag hade inte tillstymelse till mage forens runt uka 18-19, ingen vikt oppgang heller. Men nu er jag i uka 25 og har gått opp 6kg og magen begynner under pupperna ivartfall når jag sitter : )og på kvellen..da er jag helt sprengt Føles som om jag kommer att bli større denna gången,,fick høra heeeela førra svangerskapet att jag var så liten, og har fått høre det samma denna gången fram till nu. Det var som om når magen min kom så kom den MYE fortare..ska bli spænnande og se vart detta slutar..har bara gått opp på magen og brøsten så det er digg..

Skrevet

Kjente små bevegelser i uke 15/16, bobler eller noe. Ordentlig spark kom i uke 18 ca, og i uke 21 synes de veldig godt utenpå. (jeg tenkte kanskje de synes ekstra godt siden magen ikke er så stor, men ikke vet jeg.. )

Kjente i uke 20 sist.

Magen min er mye lenger ned enn forrige gang. Mulig d har m kjønn å gjøre. Fikk gutt sist, og hadde skikkelig fotball mage, og denne gang har 3 ul sagt jente, og magen er lav og er mye bredere..

Men, ikke bekymre deg, magen kommer nok plutselig. Er jo så individuelt, så ikke lett å sammenligne.. ( men veldig irriterende å høre at man har så liten mage hele tiden.. :hehe.. hadde den vært stor, hadde vel d vært samme bekymring:) ikke lett å være oss jenter..

Skrevet

Jeg har en del mindre mage denne gangen enn sist. JM synes det var litt rart ettersom omtrent "alle" er større med nummer 2. Det kommer litt an på hvor godt magemusklene har strammet seg opp i mellom svangerskapene og mye hvordan babyen ligger.

Alt har vært helt fint på mine 2 UL, så det er i alle fall ingen grunn til bekymring. Det mente ikke JM heller:) Alle mager og svangerskap er forskjellig, og vi må vel bare være mer forsiktig med å sammenligne for mye med forrige gang:)

Skrevet

Hadde nok vært glad om magen min ikke kom så fort som den kom..

.Føler meg type supergravid nå og har gjort siden uke 17-18...

Men men sånn er det vell og det er jo litt koselig å da...

Skrevet

Har fått mindre mage for hvert svangerskap jeg. Dette er tredje, lurer på om det er en myte at mann blir større 2 gangen for jeg har hørt så mange som sier motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...