Lene83*har født* Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jeg får omtrent ikke sove om natta..ligger å klør.over hele kroppen.flere som har det sånn?fikk beskjed av legen at det var svangerskapskløe. Kan det være farlig på noen måte?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg og klør noe helt vannvittig!!Det kommer og går gjennom hele dagen, men det er desidert verst på kvelden, da må mannen min nesten klø meg til blods på ryggen, er såååå deilig!!!! Skal til legen idag, og skal høre med han om jeg har svangerskapskløe og... Fikk du noe av legen da? hvor langt er du på vei da? Er 18+2..
Lene83*har født* Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 klør gjennom hele dagen jeg også,men værst på natta ja.. Jeg fikk ingenting av legen. er 20+5 idag. lurer på om jeg kommer til å klø like mye de ukene som er igjen..blir gal....hehe..
MiniMeAndMe+spire Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Har du noe utslett eller noe da eller? Får sånne små røde "prikker" på en måte... vanskelig å forklare.
Lene83*har født* Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Jepp,høres veldig likt ut det jeg har..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 vett om en person som klødde noe vanvittigt da hun var gravid....hun mistet barnet under fødselen...de fant ut at hun laget mer av et stoff vi får i kroppen når vi er gravide om det hadde noe me gallen å gjør husker ikke helt...hun fikk keisersnitt med de andre barna før termin å de klarte seg bra...det var ikke for å skremme deg,men tenkte at hos legen sier de å gjer minst muligt føler jeg så det er best å vite litt selv å be de om å teste deg på forskjellige ting...dette er helt sikker vanlig kløe noe som kan være utroligt slidane så få en sjekk å finn ut om det kan være dette...lysbehandling kan du også få,dette hjalp ikke på hun jeg vet om pga det satt i blodet. LYKKE TIL!!
Cybermom♥ Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Jeg har gørt at det bare er svangerskapskløe hvis det klør inni hendene og under føttene. Er dere tørr da? Jeg har også klødd en del, men det er fordi huden min er veldig tørr. Prøv med en god bodylotion, gjerne morgen og kveld. Kanskje det blir bedre da?
Lille pastill Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Hvitvask, eurax, a-derma krem og kalde omslag der det klør som verst er mine gravidvennlige tips til dere som klør! Hadde det slik under min forrige graviditet, og litt denne gangen også... Blæh.
gutt-jente-? Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 heisann Jeg har vært plaget med svangerskapskløe de siste ukene nå, er i uke 31. Jeg klør på hele kroppen, men spesielt inne i hendene og under beina. Tok blodprøve hos jordmor i forrige uke og det viser seg at jeh har forhøyete levererdier, disse var normale i begynnelsen av svangerskapet. Jeg er i tillegg svært kvalm og svimmel og skal derfor på kontroll på Haukeland i morgen. Det er visst når leververdiene begynner å stige at det er farlig for babyen så jeg ville bedt om å få ta en blodprøve for sikkerhetsskyld. Slik som jeg har forstått det så er det mange leger som ikke helt er klar over hvor farlig det kan være og problemet blir derfor baggatelisert ( ikke for å skremme ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå