mamma >to gull Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jeg fødte en gutt for 3 dager siden. Han fikk pupp med en gang, løfter han opp etter han har fått pupp for å se om det kommer gulp, men det har det ikke gjort.. Tar det litt tid før de begynner å gulpe eller?
75 modell og mamma til 6 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 ikke alle babyer er"gulpere". gratulerer med baby!
bobby - nr 2 i juli Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Vet ikke om det tar tid, men det er ikke alle babyer som gulper noe særlig. Min er 4 mnd og gulper kanskje en spiseskjemengde i uka. Men det er uansett lurt å holde han opp sånn at han kan få rape. Gratulerer med babyen!
Lille søtnos Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Gratulerer med baby! Jenta mi er 6 mnd og har bar gulpet noen få ganger, og det var etter at vi begynte med grøt. Så ikke alle gulper, heldigvis. Vær glad for det
Brufutt Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 ja..du skal bare prise deg lykkelig om han ikke begynner å gulpe. Min er 7 måneder, begynte vel å gulpe etter noen uker..og har holdt på. En periode måtte vi holde han over vasken etter han hadde spist, så mye kom det. Og hjalp ikke noe om jegprøvde å gi han mindre mat heller. så jeg krysser fingrene for at det straks gir seg! Heier på en gulpefri gutt for deg!! Gratulerer så mye forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå