Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Og jeg gruer meg sånn.. er i skikkelig ræva form i dag og kunne egentlig mest tenke meg og krype under dyna og bli der.. Plagsomme menssmerter og kynnere i dag, og er så svimmel så jeg sliter med å holde følge med teksten på tv Så jeg HÅPER at SF målet som jeg har målt er riktig, og at jeg ikke ligger under kurva.. Orker ikke en tur på sykehuset i dag.. Da må i tilfelle mamma kjøre meg tror jeg, tar ikke sjansen på å kjøre selv.. ÆSJ! Jaja.. Skriver en oppdatering når jeg kommer tilbake.
Strålende Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Uff, kjedelig med slike tunge dager... Men hold ut, kanskje du blir positivt overrasket ;o) Masse lykke til ...
Gjest Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Lykke til! (Du er vel ferdig no kan eg tenkje meg, så det passar kanskje betre å seie HÅPER DET GJEKK BRA!!)
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Hei og hopp! Joda, timen hos jordmor forløp forholdsvis greit i dag.. Det var som det ble sagt her at legen måtte ha målt feil, og han har målt ganske mange cm feil også.. Jeg ligger akkurat innenfor det grønne OVER den røde streken.. Så jeg er superhappy for det Jordmor var ikke akkurat så vennligsinnet mot meg i dag følte jeg.. Igjen kom dette her med at jeg var så tynn opp. Jeg har lagt på meg 14,9 kg nå kun på magen, og som jordmor sa så er det kun baby der. Kjenner tydelig konturene hele tiden. Det som jeg tok opp med henne i dag kunne jeg like godt spart meg for føler jeg. Jeg har vært plaget med syk svimmelhet de siste to dagene, og tok opp dette med henne i dag. Har i tillegg lav Hb og lavt BT, så jeg sa at det var vel rimelig at det hang sammen. Pleier jo vanligvis å være i aktivitet hele dagen.. SÅ kom argumentet jeg reagerte på :" Siden du er så tynn fra før, er det mer sannsynlig at ungen ligger og trykker på nerver og tarmer enn vanlig" Hva faen tenkte jeg, hva er det hu vil frem til nå!?! Så hu mente at det var delvis min skyld at jeg var så svimmel, og at ingenting kunne gjøres med det.. (iallefall sånn jeg oppfattet det) Greit, bebis trykker på indre organer, men det gjør den uansett!! Men men.. Kan ikke si jeg gleder meg til fortsettelsen.. Enten man er for tynn eller har noen kg for mye så blir man aldri bra nok :s
Gjest Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Blæh for ei usympatisk JM da :/ 14,9 kg er jo mer enn nok til å dekke babisen og morkaka og fostervannet og alt d andre graviditeten fører med seg. Ikke bry deg om d du. At SF målet ligger i øvre del av feltet er jo også et tegn på at bebisen vokser og utvikler seg som den skal, og da får den jo nok... Men d er som du sier, det blir aldri bra nok... Men lavt BT er d jo ikke så mye å gjøre med da, hadde d i forrige svangerskap jeg, og legen sa jeg bare måtte være forsiktig, og leve med det... Glad jeg har fått flere kontroller hos ei kjempehyggelig JM, ellers hadde jeg nesten ikke orket å gå til kontroll tror jeg
Gjest Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 I know =) Er bare superglad for at bebis har det bra jeg Lavt BT er ikke noe å gjøre med. Men er bare så lei av at hu skal vinkle alt til at det er fordi jeg i utgangspunktet har vært så tynn.. Har heldigvis ikke så mange kontrollene igjen hos henne..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Din Jm hadde vel lagt meg inn på sykehus. Har også vært veldig tynn da jeg ble gravid og har nå lagt på meg 7kg, også bare på magen. Heldigvis har jeg en snill jm som mener at så lenge livmora har den størrelsen den skal ha og ungen beveger seg må vi ikke tenke på det... Vil også si at det var godt å høre at alt var i orden hos deg.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 ja da. ta en tur til det fine sørlandet og en koselig jm :-)
Gjest Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Dæven! Det blir langt å reise da :s Bruker jo to dager på en liten tur til jordmor da jo.. Hhehe.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå