Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Biomor tar ikke datteren med på aktiviteter, de bare sitter hjemme hele dagen selv om det er tilrettelagt for aktiviteter i gåavstand fra hjemmet. Grunnen er at det er så dyrt. Men drikke og feste hver helg kan hun, hun kan kjøpe seg dyre klær og røyke en 20 pak om dagen osv. Men barnet får ikke godtepose lørdager fordi det koster mye penger Der går visst bidragspengene til min samboer ja
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Den syntes jeg var drøy - hun får slutte å røyke da.... det er ikke sunt for barnet å bli utsatt for passiv røyking heller.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Hehe hun er snart fødeklar og har røykt under hele svangerskapet... HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 noen skulle tydeligvis ikke hatt barn, det er trist men lite nytt. jeg er også veldig uenig i eksen sine prioriteringer, de er ikke halvparten så ille som det du beskriver, men det går litt i samme duren, og det er ofte barna ikke får være med på ting fordi hun ikke har råd, og da må vi punge ut ekstra. selvsagt er det ikke oss, men han, men vi har høye boutgifter etc og ikke mye til overs akkurat slik situasjonen er nå, så da går det jo utover oss, ved at det blir mindre på oss. det er veldig surt å betale bidrag til noen som både røyker og fester, og som titt og ofte dukker opp i nye klær, spesiellt når de da kommer og ber om ekstra, eller ungene kommer og ber om ekstra fordi mor har sagt nei. jeg hadde selv aldri hatt råd til å leve som hun gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå