Tulletutta Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 er aktivt sykemldt pga kvalme og oppkast men har ikkje klart å jobbe dei siste 2 vekene for eg har vert så ekstremt dårlig.. men eg får dårlig samvitighet for kvar dag eg ikkje går på jobb selv om eg følere det er best for meg å være heime nå... måtte bare få det ut til noen i samme situasjon....
Solskinnsjenta Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Hvis det er slik at du ikke klarer å gå på jobb ville jeg ringt legen og fått sykemeldingen omgjort til en 100% sykemelding. Da vet arbeidsgiveren din at du ikke kommer på jobb, og du slipper å ha dårlig samvittighet. Stress er med på å øke kvalmen, så kan hende at hvis du blir 100% sm så letter kvalmen etter en noen dager. Du er også på vei inn i den bedre tiden, forhåpentligvis Ønsker deg god bedring! PS Jeg kastet opp mange ganger for dagen i ca 7-8 uker, så jeg tror jeg vet hvordan du har det...
Boy or girl? 16.08.07 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Du trenge ikkje å ha dårlige samvittighet!!! Kaffor har me alltid det?!?! Fy søren, der e ingen som får "stjerna i bogå" for å slida seg ihjel på jobb. Ingen så takke deg alligavel. Nei, ver hjemma du med GOD samvittighet. Tror de fleste av oss har hatt det, eller har det sånn som du i løpet av svangerskapet. Ta vare på deg selv du, det er det viktigste nå. Ha en fin dag! klem
Tulletutta Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Herregud nå er eg iallefall gravid måtte grine ein skvett av svaret ditt som var mest morsomt men så fint..he he må le av meg sjøl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå