Brufutt Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei! Er det noen som har noen gode råd til meg??? Godgutten er 7 måneder og årntliii forkjøla for første gang! Han har så mye snørr i nesa at han skjønner ingenting stakkar! Har bygd opp senga v hodet, så den er bænkers! Har også kjøpt ekkel snørrsuger, men den får jeg ikke til å forstå at skal funke noe? Saltvann bruker jeg også...! Noen andre gode kjærringråd eller annet for å hjelpe den lille klumpen?
Lille søtnos Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Når du lager vakum med nesesugeren får du sugd opp mye dersom snørret ikke ligger for langt bak. Min erfaring er at saltvann for noen kan ha motsatt effekt, hva med å prøve rhinox nesespray for barn. Finnes også i engangsampuller.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Engangsampullene er litt vanskelige å få til synes jeg. Vanlig nesespray (for barn selvsagt) er ubehagelig en kort stund men så åpnes nesa og de tilgir deg for å ha vært "slem" Hvis du ammer kan mm dryppet i nesa også hjelpe (ikke prøv dette med mme. Har ei venninde som trodde det var samme sak, men det ble bare krise gitt:) )
Brufutt Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 takk for gode råd:) Ammer ikke lenger, så det kan bli litt vanskelig..hehe...Men nesespray skal jeg få tak i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå