Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 På hvilket tidspunkt kan de se hvilket kjønn det er? Jeg har ordinær ul i uke 20 men har vurdert å besille time til 3d i uke 16 for jeg klarer ikke å vente i syv uker til på den ordinære ul. Men tror dere de kan se kjønnet i uke 16 på 3d? Er så nysgjerrig......
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Er ikke 3d i uke 16 litt tidlig da?? Trodde det var anbefalt å ta fra uke 20-30 for best mulig resultat..Er neimen ikke sikker på at kjønnet er så veldig tydleig i uke 16 heller jeg.. Men du kan jo ta en privat UL(ikke 3d), og ikke er det så dyrt heller! Vet hvordan det er å være nysgjerrig, men gud å moro det var å ikke var å vite hva det var jeg bar på inne i magen sist å:-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg må vite hva dte er hehe.. klarer ikke å vente.. Det er samme prisen for 3d som for vanlig så snakket jeg med legen og han sa han godt kunne kjøre 3d men jeg måtte huske at barnet ville legge mye på seg i forhold til det vi fikk se da.. Hvis du har fått svangerskaps boken så kan du se bilde av 3d i uke 16 og det ser ganske bra ut..
limø Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg tenkte å ta 3d i uke 27. Har hørt at da er alt ferdig, og det er jo litt moro å se. Vi så forøverig tydelig at det er en gutt i magen min på ordinær ul, men tar en 3d for kosens skyld.
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Når det gjelder kjønn og uke 16 så forstår jeg godt at du er nysgjerrig. Er så nysgjerrig av jeg holder på å få fnatt selv jeg. Er i uke 17 og har ultralyd om 2 uker...... Jeg tror det er fullt mulig å se kjønnet i uke 16. Men noen ganger ligger hender eller navlestrengen i veien så man ikke ser. Jeg vurderte også seriøst å ta en 3D nå i forkant av den ordinære ultralyden fordi jeg er sååååå nysgjerrig og fordi jeg har fått ordinær såpass sent. Men så kom jeg på at en 3D ultralyd vil på en måte overgå en vanlig 2D ultralyd. Så jeg bestemte meg for å vente, la vanlig ul først og så har jeg bestilt en 3D i uke 20-21 for å få sett babyen en gang til. Og hvis de ikke vil/kan si kjønn på ordinær så får jeg kanskje vite på 3D håper jeg.....
~La luna~ Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Hei Hvis du vil ha ul for å vite kjønn, bør du heller ta vanlig 2d. Det synes bedre der, ihvertfall så tidlig. Vi var på 2d i uke 15, og fikk se 3d. Det var ikke noe særlig. Alt for tidlig. (bestilt 3d i uke 29) Men, vi fikk en god pekepinn på kjønn, for han trodde det var jente. De sier at det er lettere å se dersom det er gutt, men d kan også være at kjønnslepper er litt hovne og kan ligne på en utvekst før uke 17. Men er gyn/jordmor flink, og babyen vil vise seg, skal du kunne se d i uke 16:) men altså, eller 2d enn 3d. (På ul i uke 18 og uke 21 sa de også jente forresten) Skjønner godt du er spent, det var vi også Lykke til ;D
~La luna~ Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Og dessuten er 3d bilder som ligger ute på nett, babyverden osv, veldig manipulert.. Så skal veldig mye til for at du får sånne. Men sånn kjønn/helsemessig, avdekker man mer på 2d. ( Har jeg blitt fortalt både på lhmr sykehus og volvat Har sett 3d bilder fra uke 15, og 17 og 19 som ei venninne har tatt, og de ble ikke noe særlig.. Men de i uke 28 derimot, var kjempebra
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Jeg var på 3d ul i uke 19+5 i forrige svangerskap, veldig fornøyd.. så tom. hvem den lille lignet på Hvor er det du skal ta 3d ul til samme pris som vanlig ul? jeg betalte 1500kr for 3d på majorstuaklinikken.. er det billigere andre steder?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Kvinnedoktoren skal ha 800 for 3d ul og volvat sal ha 1000 kr for vanlig.. men legen sa til meg at han først kom til å kjøre litt vanlig før han setter i gang 3d..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 anbefaler ikke å ta 3D i uke 16, tok selv 3D i uke 16 å klarte ikke å se noe ting.. men klarte fint å se kjønnet på vanlig UL.. men hvorfor haste sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå