linemor2 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 er det flere som har blødd dagen etter orgasme?? Det er ikke mye og ikke friskt blod. Er redd nå...Er i uke 17...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 ikke noe å være redd for, dette er helt normalt siden sklimhinnene dine er veldig følsom nån som du er gravid, jeg har ikke blødd selv nedentil, men har av og tiol blødd i nesen, noe jeg aldri gjør til vanlig..... men viss du er veldig bekymret kan du jo ta det opp med din jordmor neste gang du skal dit..
Fabelaktiv Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Har ikke opplevd det, men har lest flere her si at de har opplevd det og at det ikke har vært farlig - fordi det kan være rifter som har oppstått inni deg pga sex'en men er du usikker så kan du jo ringe lege/jordmor - bedre å føle seg trygg enn å gå rundt å være redd
drømme* Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Hei linemor2 Jeg hadde samme problem for en uke siden. Hadde rustfarget utflod.Jeg er i uke 23 ,dette var midt på natten så jeg ringte føden og fikk høre med en lege der at det var slimhinnene på livmorhalsen som var irritert .Blødningen kunne vare noen dager før det gikk over. Men om det ble friskt blod måtte jeg komme inn til sjekk. Du kan jo høre med jordmor om du er engstelig.
linemor2 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar!! Er ganske nervøs nå... Ringte til jordmor, hun ringer opp igjen snart. Det blør bare bittelitt og nesten mindre enn i dag tidlig. Det er ikke friskt blod ,men rosa eller rustfarga.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 jeg har blødd flere ganger, og hver gang har det vært sprengt blodkar eller rift i kjeden, noe som er heeeelt ufarlig. Det skal ganske mye blod til for at noe ille kan ha skjedd. Alt er nok i den skjønneste orden, det kan jeg så og si love deg=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Helt normalt.. Etter sex engang.. eller midt i heter det vel, så merka typen min at jeg hadde blod "der".. da fikk jeg helt panikk og sprang innpå badet.. da rant det MYE friskt blod nedover lårene... var helt sikker på at jeg hadde mistet.. Men jeg hadde ingen smerter eller noe.. Dette var tidlig i svangerskapet.. tror det var rundt.. uke 8-9.. tok en graviditetstest dagen etterpå.. og den var positiv.. Er forsatt gravid.. hehe.. så alt gikk bra! var nok en rift som noen sier.. men kan enda ikke forstå at det kom så mye friskt blod.. Men som sagt.. det kan skje, og det er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå