Gå til innhold

Lille rosa er ikke i form....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hatt nesten 40 i feber siden tirsdags kveld.....varm og ikke seg selv. Har også hatt feberkrampe et par ganger, men hun får febernedsettende etter avtale med legen.....På legekontoret ville de vente et par dager før man evt gjorde noe, så her er vi, hjemme med liten syk rosa som ikke er så kvikk og glad som vanlig......men liten og kosete og vil helst bare ligge i armkroken....

Aner ikke hva det kan være, kanskje jeksler på gang, kanskje noe annet, ikke utslett, kun feber.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar lille rosa, 40 i feber er slitsomt for en liten prinsesse...

 

God bedring til lille vennen og stor trøsteklem til mamman!

 

:o)

Skrevet

Stakkars lille frk. Rosa...

Det er ikke stort annet å gjøre en å kle henne i lette klær...gi febernedsettende jevnlig og passe på at hun får i seg nok væske...

Det er fullt mulig at feberen har en sammenheng med tannfrembrudd...eller at tannfrembrudd skjer i forbindelse med feber...

 

En annen ting...

Nå utsettes jo den lille frk. for annerledes og mer bakterier og smitte enn ellers, siden hun nå har jevnlig kontakt med Dailis sin familie. Det er ikke unaturlig at hun reagerer med sykdom da, mens kroppen vender seg til dette. (Det er ikke særlig forskjell på å være hos dagmamma kontra barnehage, særlig ikke når de eldste ungene til Dailis faktisk tar med seg barnehage baseluskene hjem...) Nå blir imunforsvaret trent og videreutviklet. Det er jo en positiv ting...

 

 

Riktig god bedring!

 

Skrevet

stakkars lita.skulle hun bli syk å da.

hoff da...kan jo hende det er tenner som kommer.håper ivertfall det går over snart.sender en varm og god klem til lille frøken rosa.god bedring =)

Skrevet

Hei.

 

kan det være 4. barnesykdom?

 

Lillegutt fikk høy feber, oppimot 40 i 3-4 dager. Deretter fikk han utslett over hele kroppen.

 

God bedring til Lille rosa, håper det går fort over.

 

Klem

Skrevet

Hei, god bedring til lille rosa, ikke noe kjekt når de små er syke. Forhåpentligvis går det snart over.

 

Klem fra Brumlen og brumlemoren

Skrevet

Stakkars liten - ikke noe kjekt når de er syke og ute av form.

Storesøster her var dårlig med høy feber da hun fikk jekslene sine, så det kan jo være det..

 

Godt å ligge i armkroken til mamma:-)

 

God bedring.

Skrevet

God bedring til lille rosa!

Jojo hadde det sånn i forrige uke, ikke over 40, men opp mot i flere dager... Jeg lurte også på om det hadde noe med tenner å gjøre.

I helgen begynte snørra å renne, og nå er hun forkjøla så det holder!!

Skrevet

Stakkars lille rosa - håper hun er bedre i dag!!!

Godbedringsklem fra meg!

Skrevet

Da har vi vært hos legedamen og hun ble forelsket tvert.....i lille rosa, med røde kinn og blankt blikk.....men lille rosa var ikke spesielt forelsket tilbake, kun irritert på den dama som skulle lytte og titte og klemme og sånn......dumme dumme damen.....:-)

 

En blodprøve senere og vi fikk beskjed om å komme tilbake igjen imorgen for ny prøve......ser ut som en infeksjon i kroppen, evt i forbindelse med virus i magen.....jaja......Håper i det lengste vi slipper antibiotika, og det gjør heldigvis den søte legen vår også:-)

Skrevet

....og der har hun kastet opp også.......jaja..........JEG SKAL PÅ SPA altså:-))))

Skrevet

*veldig god bedring-bli frisk fort klem* fra oss ;-)

Skrevet

Tusen takk, og vi skal bli fortfriskeienfeidetkanjeglovedeg:-))

 

 

 

 

..........for jeg nekter å avlyse turen til helgen!

Skrevet

Nei det kan du bare ikke altså!!!! ;-)

 

*gleder gleder gleder meg*

Skrevet

Dakar lille.....

God bedring og håper det går fort over.

Eldstemann hadde virus i magen, hadde skikkelig vondt og var veldig dårlig, eneste legen sa var blåbærsaft, og det hjalp en masse. Han ble fort bra, en bestemt "hjemmelaget" type hun anbefalte, men den fra nora(?) kunne også hjelpe.

Skrevet

Og jeg har skapet fullt av blåbærspuree på glass fra sverige, hvis dere trenger altså :-)

Skrevet

Daaaakar! Og dakar mamman - ikke noe gøy når de små gullene er syke. Eneste trøst, som noen andre her sier, er at de må gjennom en del runder for å bygge opp immunforsvaret sitt. God bedring til rosa!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...