Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Juhu:-) Men mårran bynte i dag 5.30 mot normalt 6 da :-/ Har ikke hatt avvenning på han, men nu vet æ jo at han kan :-)
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 så deilig,håper du har hatt en kjempe god natts søvn vi har vært veldig heldig. snuppa har ikke fått nattemat siden hun var 3mnd. måtte bare opp å gi henne smokken (men nå den siste uken, har hun ikke trengt det heller ) hun er 8mnd og 2 uker
Jente89 ♥ Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 så arti.. det blir godt å sove hele natta =) Ina Sov hele natta fra hun var 5mnd, uten avvenning, det var godt det. Våknet 8 om morran og hun sov fortsatt..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Ja, er det ikke deilig? Nå vet du at han klarer seg uten mat, så nå er det bare å sette i gang!!! Klem,
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 det tenker jeg føltes bare helt nydelig,hehe har vært heldig vi da...sover stort sett natta lang. gled deg til utvilte dager fremover da =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2007 Ja det var deilig, han var mer utvilt på en måte :-) Jeg våkna nu både 1-3 og 5 og lurte på hva som skjedde :-) Måtte inn å sjekke han :-) Nå skal det settes igang ja, kun smokk her etter om natta! Trodde seriøst ikke det skulle skje nå, han drakk jo 260 ml på natt :-) Har jo aldri "tvunget" han til noe, han har fått styrt det meste selv :-) Å det her jo gått ganske så strålende :-) Så nå er det vel ikke mange dagene til mor også får seg en natt med mange timers søvn sammenlagt :-D Må si jeg gleder meg, for har vært litt trøtt innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå