❤lille stjerne❤ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg har vært veldig heldig og hatt det veldig bra. Grei form, godt humør og nesten ingen kvalme. Fram til uke 12-13 hadde jeg ingen andre plager enn at jeg var litt trøttere enn ellers (mye pga opp å tisse 4 ganger pr natt). Noe vondt i tennene en periode. Og litt oppblåst mage, prompet en del. Et par ganger fikk jeg episoder med magesmerter som varte i noen minutter før de ga seg igjen. Fra uke 15 cirka har jeg hatt en del dunkende hodepine og følt meg veldig sliten. Har blødd litt neseblod og ofte går pulsen veldig raskt. En del stramninger nederst i magen. Fått beskjed om at det ikke er farlig, men at jeg skal ta det rolig og hvile mye. Sykmeldt og hviler i 1 uke nå. Så alt i alt er jeg veldig heldig, det er mange som har det mye verre. Hvordan er dine plager da?
Love my kidz Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Er i uke 27 nå, og akkurat nå sliter jeg med halsbrann, ekstrem trøtthet, vann i kroppen og voldsomt trykk der nede dersom jeg må gå mye. Dovner lett bort om natta, sliter med å finne god liggestilling og må snu meg ofte så jeg ikke stivner helt. Må gå ofte på do for jeg har lavt seteleie. Det er vel ikke de verste plagene dette. Er stort sett i fin form ja, er ikke så hormonell og prøver å kose meg mest mulig =) Fokusen min er på babyen, ikke meg selv.
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 trøtthet, kvalme, trykk nede, hodepine og bekkenløsning. jeg er i min 19.uke nå
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 jeghar heller ingen plager, litt trøtthet, men ellers frisk som en fisk;)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 har til nå hatt kvalme og oppkast..kronisk svangerskapsmigrene (som er borte for nå pga akupunktur, takk og lov..) blir fort sliten..er trøtt (men ingen plage for jeg liker å sove ) stikkninger i magen av og til (men kan vel ikke regnes som noen plage vel..) jeg føler meg stortsett i fin form, så lenge migrenen er borte så er det greit for meg og kaste litt opp osv..
moniq76 Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 27+3 og er i knallform. Var litt trøtt før jul, ellers kan eg absolutt ikkje klaga på noko som helst. Kryssa fingrane for at det varer :-)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Jeg er i slutten av uke 27 naa (26+5) og er fremdeles litt kvalm paa morgenen og spyr vel ca.2 ganger i uka. Men det er ikke noen kjempeplage--er vant med det naa... :-) Ellers er jeg kjempesliten, og sliter med aa finne en god liggestilling. Har en del sure oppstoet og. Men, jeg skal ikke klage--synes jeg takler hverdagen helt greit.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Er bare deprimert jeg.. Var kvalm i starten, men d gikk over
#HØYgravid# Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Huff denne gangen har jeg fått alt. Dvs. Kvalme (hele 1 trimester) bekkenløsning(2 trimester Hemmorider (2 trimester) Eksem ( 2 trimester) opphovnet i ben og armer....(2 trimester) Kviser (2 trimester) hele ryggen Ennå kan det komme mere- 14 uker igjen Men heldigvis kommer det noe godt ut av det!
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 vært og er veldig kvalm, men tok akupungtur og kvalmen ble bedre da;) Er plaget med svimmelhet! Trøtt, trøtt og atter trøtt;)
Brenda med 2 ute Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Har hatt det fiiiint hele svangerskapet egentlig, er 23+5 i dag. Nå har jeg desverre fått ganske kraftig bekkenløsning og hodepine så jeg er sykemeldt 50 % intil videre. Men er i fin form ellers og blid som en sol=)
Gjest Skrevet 19. april 2007 #13 Skrevet 19. april 2007 Jeg er bare noe sinnsykt trøtt om kvelden.. Sambo kan klage på at jeg til tider kan være sur, men det har ikke jeg merket noe til:)
teila Skrevet 19. april 2007 #14 Skrevet 19. april 2007 1. tri: trøtt 2. tri: Leggkramper (skikkelig vonde), blødning, mye kynnere, hemmoroider, sure oppstøt Ikke alltid at 2. tri er best :-/
*RutIetutt* Skrevet 19. april 2007 #15 Skrevet 19. april 2007 Ekstrem svangerskapskvalme de første fire mnd....som ikke er gått helt over enda...er 26+2 i dag og plages enda av kvalme, men ikke på langt nær så ille som det var i begynnelsen:o) Bekkenløsning fra uke 13. Masse kynnere og nedtrykksfølelse. Endel hodepine Veldig trøtt og svimmel. Vann i kroppen:o( Uren hud:o((
Kummin&Lillesel Skrevet 19. april 2007 #16 Skrevet 19. april 2007 Siste dagene har jeg hatt mange kynnere ved fysisk aktivitet. Det synes jeg ikke noe om! Den andre plagsomme tingen er at jeg - etter en dag med fysisk aktivitet - får vondt i nedre ryggdel.
kokkelimonke Skrevet 19. april 2007 #17 Skrevet 19. april 2007 Slitt med hypermesis gravidarum siden uke 5. Kaster opp 5-13 ganger daglig. Mye svimmel, hodepine. Bekkenløsning siden uke 15, (er i uke 17 nå) Uren hud, humørsvingninger, magesmerter, forstoppelse og opphovne bein. Får satse på at det jevner seg litt mere ut i tiden fremover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå