Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok på dette for å fjerne skurv, men alt ble ikke borte. det er ikke farlig å ta det på igjen dagen etter? om det blir litt sterkt til hodebunnen tenker jeg på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår ble helt rød og sår av den der salisylsyre oljen...vi brukte fungoral shampo to ganger og så gikk nesten alt bort...siste rest gikk bort når jeg barberte henne på hodet he he he...

Skrevet

og den der sss-oljen gjorde bare vondt verre hos oss, det ble mykt og da skal man liksom kunne nærmest bare vaske det av..bruke lusekam...men her ble det mykt, rødt og hun fikk dype sprekker som blødde.....og når det tørket opp ble det steinhardt, gulbrunt og masse sår overalt...så her ble den shampoen redningen...kan kjøpes på apoteket....

Skrevet

huff det hørtes ikke noe særlig ut! hvor lenge og ofte brukte du den da? har kun brukt den en gang enda, og det ser veldig mye bedre ut! men det er fortsatt litt igjen.. ingen tegn til sprekker ol..

Skrevet

brukte den sss-oljen to ganger tror og så heiv jeg den...stakkar lille...så spurte slik du spør her inne nå og fikk opp forslag om å bruke den fungoral shampoen...brukte den et par ganger, barberte hodet hennes og tok da av de siste tørre skorpene som var igjen....hun var så hardt angrepet at håret ble lukket inne i skorpene...uff var ekkelt å se på og hun reagerte voldsomt når jeg prøvde å fjerne det ettter den oljen...med den shampoen tørket det inn uten å lage skorper og sår hud...huden helet seg...

Skrevet

huff hadde hun så mye ja..er ikke så ille her da. hun mister mye hår pga det, men det er så lite igjen nå at jeg tar sjangsen på å bruke oljen en gang til.. men skal ha den shampoen i bakhodet ja! takk:)

Skrevet

jeg fikk beskjed om og ikke bruke salisylsura etter hverandre. trur det var ei uke med pause i mellom.

Skrevet

Har du prøvd med matolje? La henne ligge en natt med det...?

Skrevet

nei men har brukt babyolje lenge da, funka jo litt. men det er stoor forskjell nå etter jeg brukte salisylsyren. babyolje og matolje, blir det nesten det samme eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...