Gå til innhold

Stor og flott ettåring!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på ettårskontroll i dag, noen dager før tiden. Og gjett om det var en stor og tung liten frøken vi har da...?

 

78 cm og 11 050 gram! Med tanke på at storesøster på snart 3 år fortsatt veier knapt 12 kg kan man vel tryggt si at jeg får prinsesser i alle størrelser.

 

Ellers var legen mest opptatt av at vi jo har en ganske så perfekt utgave av arten... Men det visste jeg jo fra før ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelige, flotte, fine jenta!!!!!

Skrevet

 

-sikker på at det er ei flott lita frøken du har, ja!

 

god trim for armane å bære på dei to der, kanskje ikkje så enkelt med begge samtidig, men det skjer vel det også...

Skrevet

ehem... sjekka helsekortet her.... Theodor var 12360 g og 80 cm på ettårskontrollen.

Skrevet

He, he. Men så er jo han en stor og flott gutt også da.

 

Har hatt barseltreff her i ettermiddag og da var det to gutter som var omtrent like stor som henne, men ingen av jentene. OG at dette er min lille søte snupp som var 6 uker premature... Ja, det er nesten utenfor min forstand ;-)

Skrevet

Så bra, lille store Leo!! Tenker på knøttlille Karosnuppa som er såvidt over 10 kg og snart 2 år, he he.

Flott å ha litt å ta i, men best av alt at hun er frisk og kvikk :)

Skrevet

Fin og perfekt jente og heldig mamma:-)

 

Toåringen her var motsatt - over 4 kilo ved fødselen - knappe 10 kilo på 2 årskontrollen..

 

 

Skrevet

Og Jojo skal på ettårskontroll den 25, og jeg er spent ;-) Ikke akkurat noen tungvekter nei...

 

Tenker på hvor lita hun var, Gummisbabyen :-) Og Jojo var jo "stor"!! hihihihi....

 

Lenge siden jeg har sett Gummisbabyen forresten.... *hint, hint* :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...