♥Snulder Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg og eldstemann på 18 satt og surfet nett for å se hva han kan søke som sommerjobb! Han fant ut at Gardermoen har ett vell av jobber han kan tenke seg å prøve på! Samtidig så dukket det opp muligheter for mor....hehe... Synes dere at dere ser meg sittende i innsjekkings-skranken .... eller som fiffen flyvertinne!!! Juhu... på den siste så ble det anbefalt å søke hvis man var sykepleier og over 165cm ( ikke år altså).. Bare ett lite problem... jeg har flyskrekk!!! ;=)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Eh, flyvertinne, nei takk.. Jeg har høydeskrekk, klaustrofobi og et lite snev av flyskrekk så det hadde nok ikke vært det rette. Men bak skranken kunne jeg vært. De har mye makt de damene der:))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Dersom du vil ha flyvertinnejobb, Snulder, så kan du bare ta denne sangen... Kan lære deg melodien neste gang vi sees! Mitt navn er Mathilde By Jeg er veldig glad i å fly, men ikke med gutta nei, det har jeg slutta med. Bare sånn oppunder sky. Jeg gikk til Bernt Balken og sa: jeg hører at dere skal ha no'n smellvakre tjejer som ordner og greier med folk som skal flys til og fra. Det stemmer nok det sa'n men bli stewardess sa'n det er det no'n flere som vil. De må kunne spansk sa'n litt engelsk og fransk sa'n litt russisk og enda litt til. Jeg lot m'ække erte men svælja ned hjertet for her sto det mye på spill; Caramba senora, I see you tommorrow, je suis de Paris c'est l'amour. 'Wir haben getrunken og kyss meg på dunken och tennis till dig kjära bror. Det der syns'n Bernt gikk jo kjekt nå b'ynt'n å få litt respekt D'ær sånn det skal være men si åssen er'e med alder og moral og vekt? Jeg er ikke jomfru sa jeg men morralen den er åkæi for gutta på Tåsen og Ekebergåsen dem syns jeg er jævla ggrei Det holder det der sa'n men vekta må ned sa'n det må jo enhver her forstå for kom Trygve Li sa'n, Ib Scøberg og De sa'n så fikk vi'ikke fly' til å gå Jeg retta på valken og smilte til'n Balken; De veier no'n kilo De og Men her skal det slankes og rulles og bankes i morra når klokka er ni så er jeg tilbake så slank som en stake for stewardess det SKAL jeg bli Det der syns'n Bern var oke' men servering sa'n kan du det Der er'e en masse som detter av lasset dem veit verken opp eller ned På jorda der allting er slett der greier'em glasser og brett Men servere suppe når flyet skal loope det er ikke langt nær så lett Jeg sa kom med brettet her traff du den rette for jeg har vært akrobat før og dermed så gjorde jeg flikflak på bordet og reiv av meg blonder og slør Jeg slo fire volter og servert'n pjolter og da han var passelig ør så sto jeg på henda med brettet i tenna mens beina gikk som en propell Men da tok'n knekken og dermed sa kjekken Du starter på jobben i kveld!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Jeg syns faktisk jeg ser deg som snerten og fiffen flyvertinne jeg Snulder!
Karomamma Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Den sangen var utrolig bra!!! Snulder, du må øve den inn til lørdag. Kaffe, te, kaffe, te, te, kaffe.....
Travelmor Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Håper sønnen din finner jobb! Du blir sikkert en fin flyvertinne. Innsjekkingen må nok jeg ta. Jeg er litt for lita til å få jobb i lufta, og veldig dårlig til slike sykepleieting. Flyskrekken kan vi eventuelt pleie sammen. Det er sikkert flere enn oss som plages av den. Mulig vi kunne tatt noen leksjoner her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå