phantomet Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 når jeg reagerer negativt på at både phantom-mannen og svigerfar bare bryter inn midt i setninger når vi diskuterer ting, for å sankke om helt andre ting...ganske så respektløst....? Og særlig når jeg blir spurt om å løse et problem, og når jeg presenterer løsningen, så babler de avgårde om helt andre ting... Kjente bare at jeg ble sur og mugnet...jeg gidder vel ikke stå og høre på babbel i kulda ute... Her står jeg på fra morgen til kveld, og så skal tiden min attpåtil stjeles til tull...når jeg er stuptrøtt... hilsen trøtte sinnataggen....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Der har du min fulle støtte, dritsur hadde jeg blitt. Svada og annet tull gidder man ikke å bruke dyrbar tid på, da er det bedre å være her.
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Ikke på viddene i det hele tatt! Tror vi skal ta en stooooor skål på lørdag for menn uten antenner og respekt for andre. Håper du får en god natts søvn og at ting ser litt lysere ut i morgen ;-) Nattinatt min venn!!!!!
Natteravnen* Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Du er ikkje heilt på viddene, nei... -full støtte til deg herifrå!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Å fysj a meg!!! Da hadde jeg blitt eitrende forbanna gitt. Jeg hadde til og med gitt han et spark på leggen. Kraftig!!! Nei, det der bør du gi beskjed om.. Gå og legg deg. Ny dag i morgen, nye muligheter. Sove godt! Klem
Urtete Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne! Du har lov til å reagere når noen overkjører deg. Hvem gjør ikke det? Hmpfr! Mannfolk altså!! Går det bedre med deg i dag - etter en god natts søvn? )
phantomet Skrevet 19. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2007 God morgen Urtings..... Takk for støtte når temperamentet koker over... *smiler* Det går bedre idag...alle ungene våknet blide og uthvilte og de tre eldste er sendt avgårde med pappaen til skole og barnehage. Måtte riktignok ringe phantom-mannen og spørre om han hadde husket kaken som jeg bakte igår, som skal levers på skolen idag.... "eh..nei den glemte jeg...kan du....?" -No way Jose! ....og dermed måtte han snu og hente den som jeg hadde satt klar i kjøleskapet rett ved siden av bilen i garasjen... Måka har veltet kurven med leker utover gulvet og ligger med hodet inni kurven og skravler....*ler* Så nå skal det drikkes te...
Urtete Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Kos deg med teen din! :-) Her går det i svart kaffe for å vekke kroppen og hjernecellene... Hjernen ligger i dvale til midt på dagen hvis den ikke får store mengder koffein på morraskvisten. Ha en fin-fin dag, Phantomet! )
phantomet Skrevet 19. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2007 Ha en fin-fin dag du også...urtings!!!! *ler* Nå har jeg akkurat avtalt med en av barseldamene at vi skal ut på tur i solen. Det blir fint! Klem
Tiggywinkle Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Ikke på viddene i det hele tatt. Dette er sånt som jeg også irriterer meg grønn over, spesielt når vi prøver å lære barna å ikke avbryte samtaler. Gode forbilder da, ja... God tur og kos deg i solskinnet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå