Gå til innhold

Ikea seng

Lady81¤Alexander¤Tobias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring me ikea barnesenger? Har ingen erfaring med hva som er bra eller dårlig med valg av senger til baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikea seng både til babyen som kommer og til sønnen min på 4 år... tror det viktigste er madrassen..

er vertfall veldig fornøyd med de sengene..

Skrevet

vi har kjøpt ikea seng og syns den er kjempe fin:) eneste jeg syns er litt dumt er at ikea har sine egene mål.. de har ikke det som er standard.. altså 60x120 de har 55x112.. men man kan jo fint bruke 60x120 laken forde da. men dyne og pute ville jeg kjøpt et annet sted for de har sine egene mål på dette også så da må du kjøpe alt sengetøyet der!

Skrevet

Hvor lenge kan en bruke sengen før den er for liten? Madrassen må en vell kjøpe på ikea?

Skrevet

vet ikke helt hvor lenge man kan bruke den.. tror nok fint man kan bruke den til de er store nok til å ligge i vanlig seng.. ja, madrass må kjøpes på ikea

Skrevet

Er det to trinn som kan justeres?

Skrevet

på vår er det ihvertfall 2 trinn.. den vi har heter hensvik

Skrevet

har kjøpt madrass på babybutikk.. den er i et spesielt matriale så det er bare å ta trekket utenpå og kjære av vist madrassen er for lang eller for brei.. har ikeaseng og madrassen passer kjempefint..

har vert på princess i dag å kjøpt dyne å sengetøy på tilbud..masse fint der.. er barnas dager så de har gøde tilbud.. bare et lite tips..

Skrevet

Den var jo kjempefin :-)))))

Skrevet

jeg syns også den er veldig fin.. gleder meg så mye til å begynne å bruke den når den lille snuppa kommer:)

Skrevet

Ja her venter vi bare. Hadde tremin 9 men ingenting har skjedd. Blir nok igangsatt på fredag. Skal bruke kurv i utgangspuktet, men jeg sliter med bekkenet mitt så vi får se.

Skrevet

deilig å være så nære målet da.. syns det er en evighet til det er min tur. litt over 8uker igjen. vi skal nok bruke kurv mest i starten vi også tenker jeg, men har begge deler så får se hva vi liker best

Skrevet

Har kjøpt ikea seng til babyn her ja.Virker veldig bra!

Skrevet

Har den billigste sprinkelsenga, Sniglar, fra IKEA. Koster bare 269,- Har vært i bruk i snart 2,5 år, den er ikke for liten for jenta vår i alle fall (hun er ikke av de største, men kunne sikkert ligget der i enda ett år).

Kjøpte fjærmadrass m/overmadrass også på Ikea ( i og med at de har egne mål). Det er i alle fall lurt, uansett seng, å ha en lett vaskbar overmadrass, jeg hiver den bare i maskina om morran hvis hun har tisset seg ut og så er den tørr om kvelden. Synes det blir så klamt med tisselaken rett under vanlig laken, så jeg synes det er genialt med overmadrass (har tisselaken mellom den og fjærmadrassen).

For oss var det en fordel at sengene fra Ikea er litt mindre enn andre senger, da vi hadde det trangt på soverommet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...