Gå til innhold

Lillebror har snudd seg! Oppdatering Lone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved dagens UL-undersøkelse fant overlegen ut at Lillebror i magen har snudd seg til hodeleie. Han ligger fortsatt 20% over snitt i vekt. Og vann er det der i massevis tross at jeg lekker som en sil. Snakk om vannkraftverk!! Kanskje ikke rart at jeg er enormt tørst for tida...

Neste uke blir det funnet en dag i uken etter hvor fødselen skal settes i gang! Utrolig at jeg har kommet så langt!

Nå er det 11 dager 1 time og 37 min igjen til uke 34 begynner. =0)

Masse klemmer til dere jenter som har vært her og holdt motet oppe i vanskelige stunder. Nå er det ikke lenge igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da:-)

Fint at det er noe som går din vei også.

11 dager det er ikke lenge, jeg har selv 32 dager til termin:-)

Lykke til videre i resten av svangerskapet..

Skrevet

Hei Lonemor!!

Virker som om lillebror virkelig gjør seg klar!! Egentlig er det jo SUPERT at han ligger 20% over da! Så kanskje han veier litt mer når han blir født! ;) Jeg beundrer deg så sykt for at du har holdt motet oppe Lone ;)

Tusen klemmer og blomster sendes din vei ;)

Skrevet

Hva venter du da Gullfisk..?

jeg har jo også egentlig noenogfemti dager igjen.Men sånn som situasjonen er med vannlekkasje så blir det fødsel uke 34 istedet for 40.

Skrevet

Hei Trinemor!! =0)

Så du sitter oppe du også?Jeg klarer bare ikke å legge meg så tidlig. Må sitte litt på nett og se tv før jeg tar kvelden. Deilig å kjenne litt ro i kroppen. -Ja ikke for det' han er veldig aktiv han der inne. Hi hi..-Har du fått alt på plass nå da? jeg har vasket på badet i dag. I morgen tenkte jeg å ta veggene på soverommet. Mye støv som samler seg i trepanel..

Skrevet

Jeppda, jeg sitter oppe med mine kynnere og menssmerter! Skal nok snart ta kvelden tror jeg. Ro i kroppen? hm... Jeg gleder meg til å få ribbena mine for meg selv igjen jeg.. Alt på plass?? Å nei du.. Hehehe.. Er litt treg i ræven ;;)) Skal til jordmor i morgen, og kan ikke akkurat si jeg gleder meg siden jeg må på sykehuset hvis SF målet er lavt...

Må passe deg så du ikke gjør for mye nå da!! *se strengt på* Selv om jeg VET at det ikke er lett å la sånne ting være..

Skrevet

hmm 11 dager igjen ja?.... snakk om "å snike i køen"...hihi

Nei Lone; etter alt du har vært igjennom nå, så fortjener du virkelig å få lillebror i armane dine snart;)

Hva fint at han har snudd seg og gjort seg klar da? Det går sikkert kjempebra skal du se!

Selv har jeg 45 dager igjen, men begynner å føle meg som en hval nå, så hvis jeg skulle komme litt før, så skal jeg ikke si nei takk til det...hehe

Skrevet

Blir spenned og se hvilken dag du blir satt i gang.Ønsker deg masse lykke til.Kanskje vi havner sammen...hehe

Skrevet

Godt at ungen har snudd seg, skal krysse fingrene for at den skal holde seg i den stillingen til den store dagen:)

Godt at lille babyen er større enn gjennomsnittet, når han skal komme litt før tiden:)

Skrevet

Jeg venter mest sannsynlig en jente (95% sikkert vistnok.)

Men vi har ikke tatt helt av med det rosa innkjøpene ennå, selv om det er endel jenteklær her hos oss.

Vi kommer til å helgardere når vi drar på sykehuset:-)

Ha en fin dag Lone:-)

Skrevet

Ja jenter

Her telles det dager for harde livet..he he

10 dager og 15 timer igjen til mirakeluka begynner.

Skrevet

Å så flott å høre! Tipper du er lettet nå ja, tenk at han snudde seg! :-) Masse lykke til videre Lone!

Skrevet

åh så flott da Lone!

Nå nærmer det seg virkelig og dette ser jo også ut til å gå den rette veien:) Supert at han er stor og at du mest sannsynlig slipper KS!

Så flink du har vært!

Vi høres snuppa!

Klem

Skrevet

Ja jeg er veldig lettet over at han har snudd seg. Tross alt tror jeg vaginal fødsel er bedre enn ks. Selvfølgelig er det bra at det finnes ks, men jeg tror jeg kommer meg fortere etter en vanlig fødsel.

Her om dagen går jeg bare og smiler. -Er så lettet og gruer meg ikke i det heletatt. Er vel bare mest glad for at det hele snart er over...-Er det stygt å si dert?

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt!

Med tanke på hvilket svanerskap du har hatt med MYE sykehustid, så synes jeg du har all rett til å glede deg til det hele er over!

Vi andre gjør jo også det; gleder oss til å hilse på vårt lille mirakel;)

Så godt å høre at du er glad igjen!

Hvordan går det hjemme da? Fått alt på plass eller?

Her begynner "å bygge rede-instinktet" å melde seg...

Merker jeg har så lyst å gjøre alt nå, men vet at det kan være lurt å porsjonere ut slik at jeg ikke sitter der 3 uker før; fix ferdig og holder på å kjede meg ihjel......

Vel; vi snakkes senere snuppa!

Skal på bekkentrening nå!

Klem

Skrevet

Så godt å høyre! Det blir spanande framover no!! :) Men så bra at han har lagt seg med hovudet ned, og at han ligg litt over vekta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...