*We68* Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 legen ville ta den neste uke på meg. og så ville han kjenne etter om det var blitt mer åpning. kan han sette i gang fødselen med å rote der oppi nå? må legge til at jeg har veeeeldig mye kynnere(harde og regelmessig ofte) og mye vonde mensmurringer nå for tiden.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 GBS, mener du da den streptokokkprøven?
*We68* Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 ja den prøven ja....heter den ikke GBS da? :-) sa det slik legen da. at det var streptokokker som lå latent i alle, men som ikke burde ha oppblomstring rundt fødselen. og kalte det GBS (tror det var de bokstavene iallefall)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jo, tok prøve forrige uke, tror ikke de er borti livmormunnen engang, de bare sveiper forsiktig langs siden av livmora. Hvis du har streptokokker, kan det være grunnen til at du har endel kynnere og sånt, for streptokokkene irriterer livmormunnen. Jeg skal begynne på penicillin nå jeg, og håper jeg da blir kvitt det, lest litt om hva som kan skje hvis babyen blir smittet, og det kan være farlig! Håper du ikke har det da!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Langs siden av skjeden, mente jeg.. Sorry..
*We68* Skrevet 18. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2007 håper ikke jeg heller. men hvor lenge gikk det før du fikk svar da? forstod det sli kdet tok et par uker jeg. og det begynner vel å haste da nå. fikk du lang kur da?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Jeg tok prøven på tirsdag forrige uke, og så ringte legen fra fødepol i dag. Vet ikke hvor lang kur jeg får, skal få resepten i morgen i posten! Har du noen symptomer på dette? Merket ikke selv noe på utflod og sånt, men bare en veldig merkelig lukt, selv om jeg dusjer hver dag..
*We68* Skrevet 18. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2007 har ingen symptomer, men jeg mente jeg ville ha den siden det ikke tok skade å ta den istedenfor å la være liksom. men jeg har vært plaget med ekkel lukt...søtlig lukt, men ikke utflod heller. har lukten noe med dette å gjøre da for deg?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Regner med lukta har noe med det å gjøre ja, for jeg har ikke hatt sånt tidligere, det var nesten så jeg lurte på om det var fostervann som lakk, for det lukter ikke som vanlig utflod nei, kanskje mer søtlig ja! Jaja, får satse på det er falsk alarm hos deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå